The news is by your side.

Advertisement

کورونا وائرس کیخلاف جنگ، چین پاکستان کے شانہ بشانہ

اسلام آباد:چین سے ایک اور طیارہ حفاظتی سامان لیکر پاکستان پہنچ گیا ، سامان میں کورونا وائرس سے بچاؤ کی کٹس، ماسک اور دیگر خصوصی آلات شامل ہیں۔

تفصیلات کے مطابق کوروناوائرس کے خلاف جنگ میں چین پاکستان کے شانہ بشانہ ہیں، چین سے ایک اور طیارہ حفاظتی سامان لیکر اسلام آباد پہنچ گیا ، سامان میں کورونا وائرس سے بچاؤ کی کٹس اور ماسک و دیگر خصوصی آلات شامل ہیں۔

ایئرپورٹ ذرائع کا کہنا ہے کہ طیارے میں عملے کے 15ارکان بھی سوار تھا۔

دوسری جانب کوروناسے بچاؤ کے آلات اور سامان لینے پی آئی اے کا خصوصی طیارہ بیجنگ روانہ ہوگیا ، پی آئی اے کی خصوصی پرواز پی کے8552 چائنہ سے کورونا وائرس سے بچاوٴ کی کٹس، این 95سرجیکل مارکس اور خصوصی آلات سمیت دیگر امدادی سامان لیکر اسلام آباد واپس پہنچے گا۔

پی آئی اے کے 13فضائی عملے پر مشتمل ٹیم بیجنگ روانہ ہوئی ہے، بیجنگ ایئرپورٹ پر عملے کو طیارے سے نیچے اترنے کی اجازت نہیں ہوگی۔

خیال رہے پاکستان میں مہلک کورونا وائرس پر قابو پانے کیلئے چین سے مسلسل طبی آلات بھیجے جارہے ہیں اور 8 دن میں چین سے طبی امدادی سامان لانے والا یہ چھٹا کارگو طیارہ ہے۔

27 مارچ کو بھی ایک امدادی طیارہ کراچی پہنچا تھا، جس کا استقبال گورنر سندھ عمران اسمعیل نے کیا جبکہ اس پہلے آنے والے طیارے کو وزیر اعلی سندھ مراد علی شاہ نے امدادی سامان وصول کیا تھا۔

چینی حکومت نے کئی لاکھ کورونا ٹیسٹنگ کٹس، این 95 ماسک اور دیگر طبی سازو سامان کراچی بھیج چکی ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں