The news is by your side.

Advertisement

جاپان میں چینی شہریوں پر پابندی عائد

ٹوکیو: جاپان میں کروناوائرس سے بچنے کے لیے ایک شخص نے اپنی دکان میں چینی شہریوں کے داخلے پر پابندی عائد کردی، مٹھائی شاپ کے باہر بینر آویزاں کردیا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق جاپان کے علاقے ’’ہوکین‘‘ میں ایک دکان مالک نے شہریوں کو متنبہ کرنے کے لیے اپنی شاپ کے باہر سائن بورڈ آویزاں کیا جس میں چینی شہریوں کو خبردار کیا گیا ہے کہ وہ دکان میں داخل نہیں ہوسکتے۔

تحریری پیغام میں لکھا ہے کہ ’’چین سے تعلق رکھنے والے افراد دکان میں داخل نہیں ہوسکتے، ان پر پابندی عائد ہے‘‘۔ تاہم شاپ کے مالک کی شناخت اب تک سامنےنہیں آئی ان کا مقصد چینی افراد سے نفرت کرنا نہیں بلکہ وہ مہلک وائرس کے سخت خلاف ہیں اور وہ کروناوائرس کا پھیلاؤ یہاں نہیں دیکھنا چاہتے۔

جاپان میں چینی سیاحوں کی ایک بہت بڑی تعداد موجود ہے، جبکہ چینی اپنی روایات اور کیلنڈر کے مطابق نئی سال کی خوشیاں بھی منارہے ہیں، دکان مالک نے منافع کی فکر کیے بغیر چینی شہریوں کے داخلے پر پابندی لگادی۔

چین میں کرونا وائرس سے ہلاک افراد کی تعداد 41 ہوگئی، حکام

چین میں کرونا وائرس سے ہلاکتوں میں مسلسل اضافہ ہوریا ہے، حکام کا کہنا ہے کہ وائرس سے ہلاک ہونے والے افراد کی تعداد 41 تک جاپہنچی ہے، فرانس میں بھی 3کیس رپورٹ ہوئے۔

خیال رہے کہ چین میں کرونا وائرس کے پھیلاؤ کے پیش نظر پاکستانی سفارتخانے نے انتباہ جاری کیا ہے جس میں گیا ہے کہ ووہان سٹی میں رہائش پذیر پاکستانی کمیونٹی چینی محکمہ صحت کی ہدایات پر سختی سے عمل کرے اور حفظان صحت کا خاص خیال رکھے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں