The news is by your side.

Advertisement

کراچی کی سڑکوں سے کچرا بھی چینی اٹھائیں گے

کراچی : کراچی والوں کو کچرے کے عذاب سے چھٹکارہ ملنے والا ہے، کچرا ٹھانے کے لیے چین میں مشینری تیار کرلی گئی ہیں، جو کراچی کے علاقے لیاری سمیت مختلف علاقوں سے کچرا اٹھائے گی۔

تفصیلات کے مطابق سندھ حکومت نے چین کمپنی سے کچراٹھانے سے متعلق معاہدہ کرلیا ہے، الیکٹریکل سوئپنگ مشینیں، ڈمسٹرز سمیت بھاری مشینری چین کی پورٹ پر پہنچ گئی ہے۔

c3

کچرا اٹھانے والے ٹرکوں پر چین میں ہی کراچی کے علاقوں کے نام لکھ دیے گئے، ٹرکوں پر”آئیں ہاتھ ملائیں، صاف اور صحتمند سندھ کیلیے” لکھا گیا ہے جبکہ مشینری پر چینی کمپنی ووزینگ اور سالڈ ویسٹ کے لوگو بھی بنائے گئے ہیں۔

c2

صوبائی وزیر بلدیات جام خان شورو کا کہنا ہے کہ صفائی کی مشینری جلد کراچی پہنچ جائے گی، چینی کمپنی سے پہلے مرحلے میں ضلع جنوبی اور شرقی کیلیے معاہدہ ہوا ہے، دونوں اضلاع میں چینی کمپنی گھروں کے باہر سے مفت کچرا اٹھائے گی۔

c1

انکا مزید کہنا تھا کہ معاہدہ سندھ سولڈ ویسٹ مینجمنٹ اور چینی کمپنی کے درمیان ہوا ہے، اگلے مرحلے میں 200 چینی پروجیکٹ میں براہ راست شامل ہوجائیں گے۔

ایم ڈی سالڈ ویسٹ ایم ڈی سنجنانج نے کہا کہ صفائی کے کام میں بلدیات کے میونسپل ورکرز بھی حصہ لیں گے، جنوری 2017 میں سالڈ ویسٹ کا عملہ سڑکوں پر نظر آئے گا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں