The news is by your side.

Advertisement

چینی صدر تین روزہ دورے پر متحدہ عرب امارات پہنچ گئے

ابوظہبی: چینی صدر شی جن پنگ تین روزہ دورے پر متحدہ عرب امارات پہنچ گئے، جہاں ان کا استقبال  حاکم الشیخ محمد راشد بن المکتوم ودیگر نے کیا۔

عرب میڈیا کے مطابق دوبارہ صدر منتخب ہونے کے بعد پہلی بار چینی صدر شی جن پنگ تین روزہ دورے پر متحدہ عرب امارات پہنچ گئے، امارات پہنچنے پر سول و عسکری قیادت نے چینی صدر کا استقبال کیا۔

چینی صدر کے دورے کے موقع پر دونوں ممالک کے درمیان مختلف امور پر تبادلہ خیال کیا جائے گا جبکہ طویل مدتی منصوبوں پر بھی بات چیت کی جائے گی، چینی صدر ابوظہبی کلچرل ایکسچینج کا دورہ کریں گے جسے اہمیت کا حامل قرار دیا جارہا ہے۔

شیخ محمد بن راشد کا کہنا تھا کہ متحدہ عرب امارات میں 2 لاکھ چینی شہری رہائش پذیر ہیں اور چار ہزار چائنیز ٹریڈنگ کمپنیز متحدہ عرب امارات میں سرمایہ کاری کررہی ہیں جبکہ چین کے ساتھ طویل مدتی منصوبوں پر عملدرآمد ہمارے لیے اہمیت کا حامل ہوگا۔

شیخ محمد بن النہیان اور ڈپٹی سپریم کمانڈر یو اے ای کا کہنا تھا کہ چین خطے اور اس کے معاشی مستقبل کے استحکام میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔

چینی زبان میں ڈرائیونگ لائسنس کا اجراء

دوسری جانب چینی صدر کے دورے سے قبل متحدہ عرب امارات کی جانب سے پہلی بار چینی زبان میں ڈرائیونگ لائسنس کا اجراء کیا گیا ہے۔

شرطة أبوظبي تصدر رخصة قيادة للمركبات بـ ” اللغة الصينية ” . . أصدرت شرطة أبوظبي، أول رخصة قيادة للمركبات باللغة الصينية، بمناسبة زيارة الرئيس الصيني شي جين بينغ، لدولة الإمارات التي تبدأ اليوم “الخميس” لمدة ثلاثة أيام على رأس وفد رفيع المستوى. وقال العميد إبراهيم ناصر الشامسي، مدير مديرية ترخيص السائقين والآليات، بقطاع العمليات المركزية، إن هذه الخطوة تعبر عن عمق العلاقات التاريخية بين البلدين الصديقين، وتميزها في جميع المجالات. ‏@UAEEmbChina ‏‎⁧‫#الرئيس_الصيني_يزور_الإمارات‬⁩ ‏‎⁧‫#الأسبوع_الإماراتي_الصيني‬⁩ ‏‎⁦‪#欢迎中国主席来访阿联酋‬⁩‬⁩ ⁦‪#UAE_China_Week

A post shared by Abu Dhabi Police شرطة أبوظبي (@adpolicehq) on

بریگیڈیئر ابوظہبی پولیس کا کہنا ہے کہ یہ اقدام دوستانہ ممالک کے درمیان تاریخی تعلقات کی عکاسی کرتا ہے۔

واضح رہے کہ متحدہ عرب امارات میں سرکاری سطح پر عربی زبان بولی جاتی ہے اور تمام دستاویزات بھی عربی میں ہی ہیں تاہم یہ پہلا موقع ہے کہ حکومت نے چینی زبان میں ڈرائیونگ لائسنس کا اجراء کیا ہے۔

ابوظہبی پولیس کی جانب سے ویڈیو جاری کی گئی ہے جس میں چین اور متحدہ عرب امارات کی مضبوط سفارتکاری اور اقتصادی تعلقات کا مشاہدہ کیا گیا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں