The news is by your side.

Advertisement

چولستان جیپ ریلی: وزیراعلیٰ پنجاب نے شرکا کو بڑا سرپرائز دے دیا

بہاولپور: سولہویں چولستان جیپ ریلی صاحبزادہ سلطان نے اپنے نام کرلی جبکہ خواتین کی کیٹیگری میں تشنا پٹیل فاتح قرار پائیں، تقریب کے مہمان خصوصی وزیراعلیٰ پنجاب تھے۔

تفصیلات کے مطابق بہاولپور کے صحرائی علاقے چولستان ڈیزرٹ جیپ ریلی میں پری پیئرڈ کیٹیگری، اسٹاک کیٹیگری اور خواتین کے مقابلے ہوئے،جیپ ریس میں ملک بھر سے آئے ماہر ڈرائیوز نے اپنی مہارت کے جوہر دکھائے۔

پری پیئرڈ کیٹیگری کے مقابلوں میں صاحبزادہ سلطان نے گذشتہ سال کے فاتح میرنادرمگسی کوشکست دےکرٹائٹل اپنےنام کیا، تقریب میں وزیراعلیٰ پنجاب نے بھی خصوصی شرکت کی، شرکا کو اس وقت خوشگوار حیرت ہوئی جب وزیراعلیٰ پنجاب نے مہارت کے ساتھ ٹریک پر گاڑی چلائی اور سب کو حیران کردیا،شرکانے مہارت کے ساتھ ڈرائیونگ کرنے پر وزیراعلیٰ عثمان بزدار کو داد دی۔

یہ بھی پڑھیں:  صاحبزادہ سلطان” چولستان جیپ ریلی” کے نئے فاتح

اس موقع پر اپنے تاثرات کا اظہار کرتے ہوئے وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ چولستان ڈیزرٹ ریلی پاکستان کا ایک بڑا ایونٹ بن چکا ہے،آج ریلی کے ٹریک پر گاڑی چلا کر بہت انجوائے کیا، دل کرتا ہے میں خود بھی ریلی کے مقابلے میں شرکت کروں۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے اعلان کیا کہ آئندہ ریلی میں انٹرنیشنل ڈرائیورز کو بھی مدعو کیاجائے گا، کیونکہ چولستان ڈیزرٹ ریلی سے سیاحت کو فروغ مل رہاہے، ساتھ ہی انہوں نے ریلی کے کامیاب انعقاد منتظمین کو مبارک باد پیش کرتے ہوئے کہا کہ چولستان ڈیزرٹ ریلی میں عوام کی دلچسپی خوش آئند ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں