نیپال میں ہیلی کاپٹر حادثے کا شکار، 7 مسافر ہلاک chopper-crashes
The news is by your side.

Advertisement

نیپال میں ہیلی کاپٹر حادثے کا شکار، 7 مسافر ہلاک

کٹھمنڈو : نیپال کے ضلع گورکھا سے اڑان بھرنے والا نجی کمپنی کا ہیلی کاپٹر ضلع ڈادہنگ کے جنگل میں حادثے کا شکار ہوگیا، حادثے کے باعث 7 مسافر ہلاک ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق وسطی نیپال کے پہاڑی سلسلے میں ہفتے کے روز مسافر بردار ہیلی کاپٹر حادثے کو حادثہ پیش آیا ہے، حادثے کا شکار ہونے والے ہیلی کاپٹر میں سوار تمام مسافر ہلاک ہوگئے، حکام کا خیال ہے کہ ہیلی کاپٹر خراب موسم کے باعث حادثے کا شکار ہوا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ حادثے کا شکار ہونے والا ہیلی کاپٹر نے نیپال کے ضلع گورکھا سے 7 مسافروں کے ہمراہ اڑان بھری تھی جس کے بعد ایئر ٹریفک کنٹرول ٹاور سے پائلٹ کا رابطہ منقطع ہوگیا تھا۔

کٹھمنڈو ایئرپورٹ کے جنرل مینیجر راج کمار کا کہنا ہے کہ مذکورہ ہیلی کاپٹر ضلع ڈادہنگ کے پہاڑی سلسلے کے جنگلات میں حادثے کا شکار ہوا ہے۔

راج کمار کا کہنا ہے کہ ’سیکیورٹی ادارے اور ہنگامی خدمات انجام دینے والا عملہ آسمانی اور زمینی راست کے ذریعے جائے حادثہ پر پہنچنے کی کوشش کررہا ہے تاہم خراب موسم ریسکیو اہلکاروں کو آپریشن میں رکاٹوں کا سامنا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ نیپال میں بہت زیادہ پہاڑی سلسلوں کے باعث کئی شہروں اور علاقوں میں سڑکیں و شاہراہیں نہیں ہیں لہٰذا سیاحوں کی ملک میں آمد و رفت کے لیے اور سامان کی ترسیل کی وجہ نجی ہیلی کاپٹروں کا کاروبار عروج پر ہے۔

مقامی میڈیا کا کہنا ہے کہ نیپال میں ایئر سیفٹی نہ ہونے کے باعث دنیا بھر میں سب سے زیادہ ٹریفک حادثات نیپال میں ریکارڈ ہوئے ہیں۔

مقامی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ سنہ 2016 میں نیپال کے دارالحکومت سے 22 کلومیٹر کے فاصلے پر حادثے کا شکار ہونے والے ہیلی کاپٹر میں 7 افراد ہلاک ہوئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں