اب ممکن نہیں کہ رینجرز کو اختیارات نہ دیے جائیں ، چودھری نثار علی خان -
The news is by your side.

Advertisement

اب ممکن نہیں کہ رینجرز کو اختیارات نہ دیے جائیں ، چودھری نثار علی خان

اسلام آباد : وفاقی وزیر داخلہ چوہدری نثار علی خان نے کہا ہے کہ یہ نہیں ہوسکتا کہ رینجرز کو بلائیں اور اور اختیارات نہیں دیے جائیں۔

وفاقی وزیر داخلہ چوہدری نثار علی خان نے سندھ میں رینجرز کو اختیارات کی توسیع کے معاملے کے طول پکڑنے پر نارضگی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ اب ممکن نہیں کہ رینجرز کو اختیارات نہ دیے جائیں،ایسا نہیں ہو سکتا کہ رینجرز کو بلائیں اور اس کو اختیارات نہ دیں۔

اس موقع پر وزیر داخلہ نے کہا کہ کراچی آپریشن صوبائی حکومت کی مشاورت سے شروع ہوا،رینجرزکوکراچی کی صورتحال بہترکرنےکیلیےبلایا گیا تھا،کسی کوشک نہیں ہوناچاہیےرینجرز، سول آرمڈ فورسزکووزارت داخلہ کی مکمل سپورٹ حاصل ہےاور رہےگی۔

سندھ میں نئے وزیراعلیٰ کی تعیناتی پر چوہدری نثار علی خان نے کہا کہ سندھ کے نئے کیپٹن جب بیٹنگ کرینگے تو تجزیہ کرسکیں گے کہ کارکردگی کیسی ہے تا ہم امید ہےرکاوٹیں دور ہونگی ، کراچی آپریشن بہتر انداز سے آگے بڑھے گا اور سندھ میں ایک دو روز میں رینجرز کی توسیع کا معاملہ حل ہوجائے گا۔

اس موقع ہر انہوں نے شکوہ کیا کہ جب بھی رینجرز اختیارات میں توسیع کا معاملہ آتا ہے متنازع بنادیا جاتا ہے امید ہے نئے وزیراعلی ٰکے آنے سے یہ معاملات حل ہوں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں