The news is by your side.

Advertisement

خاتون صحافی سے نا مناسب گفتگوکرنے پر کرس گیل سخت تنقید کا نشانہ بن گئے

میلبرن:  ویسٹ انڈیز کے کھلاڑی کرس گیل کو ایک سپورٹس چینل کی خاتون میزبان کیساتھ ٹی وی پر براہ راست فلرٹ کرنے پر شدید تقید کا سامنا ہے۔

دنیائے کرکٹ کے مایہ ناز کھلاڑی کرس گیل کو اس وقت شائقین کی طرف سے کڑی تنقید کا سامنا کرنا پڑا جب انہوں نے خاتون صحافی کو انٹرویو دیتے ہوئے شرمناک پیشکش کر دی۔

کرس گیل جو کہ آسٹریلین بگ بیش لیگ میں میلبورن رینیگیڈز کی نمائندگی کر رہے ہیں ،گیل کے پیولین لوٹنے پر چینل ٹین کی خاتون صحافی میل میک لافلین نے ان سے گفتگو کی ،صحافی کی طرف سے کرس گیل سے ان کے 41رنز کی اننگز سے متعلق سوال کیا گیا جس پر کرس گیل کی جانب سے ایسا حیران کن جواب دیا گیاکہ تمام ناظرین سمیت صحافی خاتون بھی حیرت میں مبتلا ہو گئی۔

کرس گیل نے لافلین کو براہ راست ان کے ساتھ ڈرنک کرنے کی پیشکش کر دی اور مضحکہ خیز ہنسی کے بعد ان کو اس پیشکش پرشرم محسوس نہ کرنے کا بھی مشورہ دیدیا۔

لافلین کی جانب سے گیل کو جواب دیا گیا کہ وہ پیشکش پر شرما نہیں رہیں ہیں اور اس جواب کے بعدانٹرویوکا رخ ایک دفعہ پھر میچ سے متعلق روایتی گفتگو کی طرف ہو گیا، تاہم کرس گیل کی اس پیشکش کو بہت سے شائقین نے بے حد ناپسندکرتے ہوئے انہیں سماجی رابطوں کی ویب سائٹس پرکڑی تنقید کا نشانہ بھی بنایا۔

بگ بیش لیگ کے سربراہ انتھونی کا کہنا تھا کہ کرس گیل کا یہ انداز غیر سنجیدہ اور نامناسب تھا اور اس پر گیل سے بات کی جائے گی کیوںکہ کہ یہاں بچے، فیملیز اور خواتین سبھی میچ دیکھنے آتے ہیں اور کرکٹ کھیلنے کے دوران ایسا رویہ مناسب نہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں