The news is by your side.

Advertisement

کرائسٹ چرچ حملہ: چھ پاکستانیوں کی شہادت کی تصدیق

کرائسٹ چرچ: نیوزی لینڈ حکام نے کرائسٹ چرچ حملے میں چھ پاکستانیوں کی شہادت کی تصدیق کر دی.

تفصیلات کے مطابق ڈپٹی ہائی کمشنر معظم شاہ نے اے آر وائی نیوز سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے اس کی تصدیق کی.

ڈپٹی ہائی کمشنر نے کہا کہ شہادتوں، ناموں کی فہرست مقامی مسجد کے امام نے پڑھ کر سنائی، مجموعی طورپر9 پاکستانیوں کی گمشدگی کی اطلاعات ملی تھیں.

انھوں نے کہا کہ نیوزی لینڈ حکام نے 6 پاکستانیوں کی شہادت کی تصدیق کردی، پاکستانی شہدا میں سہیل شاہد، سید جہاندادعلی، سید اریب احمد، محبوب ہارون، نعیم رشید اور ان کے بیٹے طلحہٰ نعیم شامل ہیں.

ذیشان رضا ان کے والدین کی تفصیل کچھ دیرمیں جاری کی جائیں گی، ان کے بارے میں لوگ کم جانتے تھے، اس لیے تصدیق میں‌وقت لگ رہا ہے.

مزید پڑھیں: نیوزی لینڈ میں‌ نمازیوں پر وحشیانہ حملہ بزدلی اور بدترین دہشت گردی ہے، شاہ سلمان

انھوں نے کہا کہ کرائسٹ چرچ دہشت گرد حملے میں 50 افراد جاں بحق ہوئے، باقی پاکستانیوں کی ڈی این اے کے ذریعے تصدیق کی جائے گی۔

ڈی این اے سے3 پاکستانیوں کی شناخت کی جائےگی: شاہ محمود قریشی


بعد ازاں  وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے بھی اے آر وائی سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے چھ افراد کی شہادت کی تصدیق کی۔ 

انھوں نے کہا کہ سانحہ کرائسٹ چرچ میں 6پاکستانی شہید ہوئے، 3 پاکستانیوں کی ابھی شناخت نہیں ہو سکی، ڈی این اے سے3 پاکستانیوں کی شناخت کی جائےگی۔

انھوں نے کہا کہ شہید پاکستانیوں کا ڈی این اےکیا جا رہاہے، متاثرہ خاندان تدفین سے متعلق جیساچاہیں گے، ویساہی کیاجائےگا، فیصلہ لواحقین کریں گےمیتیں، یہاں لانی ہیں یانہیں۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز نیوزی لینڈ کی دو مساجد میں دہشت گرد حملے کیے گئے جس کے نتیجے میں خواتین وبچوں سمیت پچاس افراد جاں بحق اور 20 زخمی ہوئے تھے۔

مرکزی حملہ آور کی شناخت 28 سالہ برینٹن ٹیرنٹ کے نام سے ہوئی ہے اور وہ آسٹریلوی شہری ہے جس کی تصدیق آسٹریلوی حکومت نے کردی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں