The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب میں شہریوں کا محکمہ ٹریفک سے سوال

ریاض: سعودی شہریوں نے محکمہ ٹریفک سے نئی گاڑیوں کی انسپیکشن کے حوالے سے سوال کیا جس پر محکمہ ٹریفک نے جواب دیا کہ گاڑی کی رجسٹریشن کی تاریخ سے 3 سال بعد نئی گاڑیوں کو سالانی انسپیکشن کے لیے پیش کرنا ضروری ہے۔

سعودی عرب میں شہریوں نے محکمہ ٹریفک سے ٹویٹر اکاؤنٹ پر سوال کیا کہ نئی گاڑیوں کو سالانہ انسپیکشن کے لیے کب سے پیش کیا جانا ضروری ہے جس پرمحکمہ ٹریفک نے جواب دیا کہ گاڑی کی رجسٹریشن کی تاریخ سے 3 سال بعد نئی گاڑیوں کو سالانی انسپیکشن کے لیے پیش کرنا ضروری ہے۔

سعودی ٹریفک قانون کے مطابق تمام نجی گاڑیوں کے مالکان کو ہرسال انسپیکشن اسٹیشن جا کر گاڑی کا معائنہ کرانا ہوتا ہے، یہ سارا کام کمپیوٹرائز طریقہ کار کے تحت انجام پاتا ہے۔

ٹریفک قانون میں بتایا گیا ہے کہ ہر طرح کی گاڑیوں کی رجسٹریشن کی میعاد 3 برس ہے، اس سے کم مدت کے لیے بھی گاڑی رجسٹریشن کی جا سکتی ہے، ایک برس سے کم نہ ہو۔

ٹریفک قانون کے مطابق اگر گاڑی برآمد کرنا ہو یا اس کی رجسٹریشن منسوخ کرنا ہو تو ایسی صورت میں 3 برس سے کم کی مدت کی رجسٹریشن کرائی جاتی ہے۔

گاڑی کی رجسٹریشن کی توسیع کے لیے اصل کارد ساتھ لانا ضروری ہے، اور اس بات کی بھی تحقیق کی جائے گی گاڑی اور اس کے مالک کا ریکارڈ ٹریفک خلاف ورزیوں سے پاک ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں