The news is by your side.

Advertisement

کراچی ایئرپورٹ پر سروسز بہتر کرنے کے لیے سول ایوی ایشن کا اہم فیصلہ

کراچی: سول ایوی ایشن اتھارٹی نے مسافروں کی سہولت میں اضافے اور جناح انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر سروسز بہتر کرنے کے لیے اہم قدم اٹھانے کا فیصلہ کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سول ایوی ایشن اتھارٹی نے مسافروں کی سہولت میں اضافے اور جناح انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر سروسز بہتر کرنے کے لیے فیصلہ کیا ہے کہ مسافروں کو بہتر سہولت نہ دینے والے کانٹریکٹرز کے خلاف کارروائی ہوگی۔

سول ایوی ایشن کا کہنا ہے کہ ایئرپورٹ پر مہنگی اشیا، مسافروں سے بدتمیزی کرنے اور اضافی رقم کی وصولی پر کارروائی ہوگی۔ اس سلسلے میں ایئرپورٹ سروس بہتر کرنے کے لیے جرمانوں میں اضافہ کردیا گیا ہے۔

اتھارٹی کے مطابق سروسز پوری نہ کرنے پر 4 ہزار سے 1 لاکھ روپے تک جرمانہ ہوگا، جرمانے جناح ٹرمینل پر کام کرنے کے لیے لائسنس لینے والوں پر عائد ہوں گے۔ ایئرپورٹ پر سروسز پوری نہ دینے پر جرمانے 3 سطحوں میں طے کیے گئے ہیں۔

سول ایوی ایشن اتھارٹی کا کہنا ہے کہ ایئرپورٹ پر کام کے دوران موبائل کے استعمال پر 4 ہزار روپے جرمانہ ہوگا۔ یونیفارم نہ پہننے اور مسافروں سے نامناسب رویے پر 4 ہزار روپے جرمانہ ہوگا۔

سی اے اے کے مطابق دوسرے لیول میں جرمانے کی حد 12 ہزار روپے ہوگی۔ ایئرپورٹ پر صفائی نہ ہونے اور ریٹ لسٹ نہ لگانے پر 12 ہزار روپے جرمانہ ہوسکتا ہے۔ تیسرے لیول میں جرمانوں کی حد 15 ہزار روپے رکھی گئی ہے۔

ایئرپورٹ پر آدھے گھنٹے سے زائد سروسز کی بندش پر بھی جرمانہ ہوگا جبکہ زائد المیعاد سامان رکھنے پر 1 لاکھ روپے جرمانہ اور لائسنس منسوخ ہوگا۔

سول ایوی ایشن اتھارٹی کا کہنا ہے کہ مسلسل شکایت ملنے پر لائسنس کی منسوخی کا عمل بھی ہو سکتا ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں