The news is by your side.

Advertisement

مجھے غدار کہنے والے عقل سے پیدل اور جنگی جنون میں‌ مبتلا ہیں، سابق بھارتی جج

نئی دہلی: بھارت کی سپریم کورٹ کے سابق جج مرکنڈے کاٹجو نے کہا ہے کہ مجھے غدار قرار دینے والے بھارتی عوام عقل سے پیدل اور جنگی جنون میں مبتلا ہیں۔

بھارتی میڈیا رپورٹ کے مطابق سابق سینئر جج نے بھارتی پائلٹ ابھی نندن کی رہائی پر پاکستانیوں اور عمران خان کی تعریف کی تھی جس کے بعد اُن پر بھارتیوں نے سنگین الزامات عائد کرنا شروع کردیے۔

بھارتی میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے مرکنڈے کاٹجو نے ایک روز قبل کیے گئے ٹویٹ پر وضاحت پیش کرتے ہوئے کہا کہ ’پاکستانی وزیراعظم کی تعریف کرنے پر مجھے بھارتیوں نے غدار، پاگل اور نہ جانے کن کن القابات سے نوازا جبکہ میں نے پاکستان مخالف بیان دیا تو وہاں سے کوئی بھی  ردعمل سامنے نہیں آیا‘۔

سابق چیف جسٹس نے بھارت کے شہریوں کو آئینہ دکھاتے ہوئے کہا کہ مجھے برا اور غدار کہنے والے جنگی جنون میں متبلا ہیں جبکہ اپنی برائی سن کر بھی خاموش رہنے والے میری نظر میں معتبر ہیں اور میں اپنے بیان پر قائم ہوں۔

مزید پڑھیں: سابق بھارتی چیف جسٹس کی پاکستانیوں کی کشادہ دلی کی ایک بار پھر تعریف

مرکنڈے کاٹجو نے اپنے ملک کے عوام پر شدید تنقید بھی کی اور سوال کیا کہ ایسے لوگوں کو میں کس طرح معتبر مان لوں جو سچائی کا سامنا نہیں کرسکتے بلکہ حقیقت سُن کر الزامات عائد کرتے ہیں۔

سابق جج نے ایک روز قبل سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر کہا تھا کہ ’جب میں نے پاکستان کو جعلی ملک قرار دیا تو کسی بھی پاکستانی نے مجھ سے بدزبانی نہیں کی جبکہ جب میں نے عمران خان کی تعریف کی تو بھارتیوں نے مجھے پاگل اور غدار قرار دیا‘۔

اُن کا کہنا تھا کہ جب میں نے پاکستانیوں اور پاکستان کے خلاف ٹویٹ کیا تو وہاں سے کسی نے کچھ بھی نہیں بولا اور انہوں نے جو برائی تھی اُس کو اجاگر کرنے پر سراہا، میری نظر میں ایسے لوگ زیادہ معتبر اور سمجھدار ہیں۔ مرکنڈے کاٹجو نے بھارتیوں کو عقل سے پیدل قرار دیتے ہوئے پاکستانی عوام کو سمجھدار اور سلجھا ہوا قرار دیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں