The news is by your side.

Advertisement

پی پی کارکنان نے بدترین مثال قائم کی: علی زیدی، پی ٹی آئی واقعے کی ذمہ دار ہے: سعید غنی

کراچی: گلشن اقبال حکیم سعید گراؤنڈ میں پی ٹی آئی اور پی پی کارکنان کے درمیان خونریز تصادم کے نتیجے میں متعدد افراد زخمی ہوگئے، جس کے بعد دنوں جماعتوں کے مرکزی رہنماؤں نے واقعے کا ذمہ دار ایک دوسرے کو ٹھہرایا ہے۔

پاکستان تحریک انصاف کراچی کے رہنما علی زیدی نے اے آر وائی نیوز سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ پی پی کارکنان نے آج کراچی میں بدترین مثال قائم کی، سعید غنی جھوٹ بول رہے ہیں، پتھراؤ پیپلزپارٹی کے کارکنوں کی جانب سے کیا گیا، ان کی جانب سے فائرنگ بھی کی گئی، علاوہ ازیں انہوں نے ہمارا کیمپ بھی اکھاڑ دیا۔

ان کا کہنا تھا کہ پیپلز پارٹی کے کارکنوں کی نعرے بازی پر ہمارے کارکن پیچھے ہٹ گئے تھے، سعید غنی کو ایم کیو ایم فوبیا ہوگیا ہے، سعید غنی نے پولیس کی نگرانی میں کھڑے ہوکر حملہ کروایا، عزیز بھٹی تھانے میں مقدمہ درج کرانے آیا ہوں، پولیس کی موجودگی میں ہم پر تشدد اور پتھراؤ کیا گیا۔

کراچی، پی ٹی آئی اور پی پی کارکنان میں تصادم، تین گاڑیاں نذرآتش، پتھراؤ

رہنما پی ٹی آئی کا مزید کہنا تھا کہ ہماری موٹر سائیکلیں، گاڑیاں جلائی گئیں، پولیس کی موجودگی میں ہم پر تشدد اور پتھراؤ کیا گیا، سعید غنی گینگ وار کے لوگوں کو ساتھ لے کر کھڑے تھے اور لوگوں کو اشتعال دلانے کی کوشش کر رہے تھے، پیپلز پارٹی رہنماؤں پر دہشتگردی اور اقدام قتل کا مقدمہ ہونا چاہیے۔

پیپلز پارٹی کے مرکزی رہنما سعید غنی نے واقعے کے ردعمل میں کہا کہ تحریک انصاف اس واقعے کی ذمہ دار ہے، پی ٹی آئی کے کچھ کارکنوں نے ہمارے کیمپ پر پتھراؤ کیا، تحریک انصاف کے کچھ لوگ اشتعال انگیزی پھیلانا چاہتے ہیں، پی ٹی آئی کارکنوں کی جانب سے پی پی کارکنوں کو مشتعل کیا گیا۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ پی ٹی آئی والوں نے زبردستی کیمپ لگا رکھا تھا، یہ جماعت کراچی میں ایم کیوایم کے ایجنڈے پر کام کررہی ہے، تحریک انصاف والوں نے دادا گیری جیسا انداز اپنا رکھا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں