The news is by your side.

Advertisement

بلڈنگ کی صفائی کرنے والی خاتون کو اچانک اتنی بڑی خوش خبری ملی کہ وہ پھوٹ کر رو پڑی (ویڈیو)

نیویارک: بلڈنگز میں صفائی کرنے والی خواتین کی زندگی ویسے بھی بہت سخت ہوتی ہے، کرونا وبا نے ان کی زندگی اور سخت بنا دی، ایسے میں ایک صفائی کرنے والی خاتون کو اچانک اتنی بڑی خوش خبری ملی کہ وہ خود پر قابو نہ پا سکیں اور پھوٹ پھوٹ کر رو پڑی۔

یہ واقعہ امریکی شہر نیو یارک میں پیش آیا، روزا نامی خاتون ایک بلند و بالا پُر تعیش رہائشی عمارت میں 20 سال سے صفائی کا کام کرتی تھیں، تاہم کرونا وبا کے باعث گزشتہ برس انھیں نوکری سے ہاتھ دھونا پڑے اور وہ اپنی بہن کے ساتھ رہنے پر مجبور ہو گئیں۔

عمارت کے رہائشی افراد کو خاتون کے حالات کے بارے میں معلوم ہوا تو انھوں نے اسے بلا کر ایک خوب صورت پینٹ ہاؤس اپارٹمنٹ دو سال لیز پر تحفتاً دے دیا، یہ اتنا نا قابل یقین سرپرائز تھا کہ وہ حیران ہوئیں اور پھر رو پڑی۔

اس واقعے کی ایک دل موہ لینے والی ویڈیو بھی بنائی گئی، جس میں دیکھا جا سکتا ہے کہ صفائی کرنے والی خاتون روزا ہاتھ میں بالٹی اور صفائی کے دیگر اوزار لیے دو افراد کے ساتھ عمارت کی لفٹ میں داخل ہوئیں، خاتون کا خیال تھا کہ انھیں صفائی کے لیے بلایا گیا ہے، وہ خوش تھیں کہ کام مل گیا۔

Loyal cleaning woman who hit hard times during the Pandemic was given an apartment thanks to all the people who lived where she worked. She’s given a 2 year lease. from r/nextfuckinglevel

اپارٹمنٹ میں داخل ہونے پر ایجنٹ انھیں گھر دکھانے لگا، پورا گھر دکھانے کے بعد جب ایجنٹ نے انھیں بتایا کہ یہ اب اس کا ہے اور وہ یہاں اپنی فیملی کے ساتھ رہ سکتی ہیں تو وہ پھوٹ پھوٹ کر رو دی، اور وہ صرف اتنا ہی کہہ سکی ’اوہ میرے خدا۔‘

ویڈیو بنانے والے افراد کا کہنا تھا کہ بلڈنگ کا ہر شخص روزا سے پیار کرتا ہے، اس لیے ہم نے فیصلہ کیا کہ جس خاتون نے ہمیں بہت کچھ دیا، اب اس کا بدلہ چکائیں۔

ویڈیو میں ایک ایجنٹ کو کہتے سنا جا سکتا ہے ’یہاں رہنے والے لوگ مجھے اس عمارت میں آپ کی خدمات کے بارے میں بہت کچھ بتا رہے ہیں، اور یہاں اس عمارت میں بہت سے لوگ آپ کے بہت بڑے پرستار ہیں۔‘

Comments

یہ بھی پڑھیں