بلوچستان میں آج 95 ہزارپودے لگائے جائیں گے‘ وزیراعلیٰ بلوچستان -
The news is by your side.

Advertisement

بلوچستان میں آج 95 ہزارپودے لگائے جائیں گے‘ وزیراعلیٰ بلوچستان

کوئٹہ : وزیراعلیٰ بلوچستان جام کمال بلوچستان میں شجرکاری مہم کا آغاز کررہے ہیں، آج صوبے میں 95 ہزار پودے لگائے جائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق کوئٹہ میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے وزیراعلیٰ بلوچستان جام کمال نے کہا کہ
بلوچستان میں شجرکاری مہم کی بہت ضرورت ہے۔

انہوں نے کہا کہ بلوچستان میں شجرکاری مہم کے ماحول پراچھے اثرات ہوں گے، بلوچستان ایک پسماندہ علاقہ ہے، یہاں کام کی ضرورت ہے۔

وزیراعلیٰ بلوچستان نے کہا کہ کوئی شخص درخت کوخوشی سے نہیں کاٹتا، مجبوری میں کاٹتا ہے، لوگوں کوجب سہولتیں دیں گےتو پھران پرسختی کی جاسکتی ہے، لوگوں کے پاس روزگارنہیں، اسی لیے درختوں کوکاٹا جاتا ہے۔

جام کمال کا کہنا تھا کہ شجرکاری مہم کوروکیں گے نہیں ، جاری رکھیں گے، آج بلوچستان میں 95 ہزار پودے لگائے جائیں گے۔

وزیراعلیٰ بلوچستان کا یہ بھی کہنا تھا کہ جوکچھ ماضی میں ہوا اس کی وجہ سے صوبہ خسارے میں ہے، کوشش ہے پی ایس جی پی متاثرنہ ہو، بہتری کے لیے کوشش کررہے ہیں جبکہ تعلیم، صحت اورپانی کے مسائل سے متعلق پالیسی بنا رہے ہیں۔

میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے جام کمال کا مزید کہنا تھا کہ تصورات پرچیزیں نہیں چلتیں، حقیقت کو دیکھتے ہوئے کام کرنا چاہیے، تجاویزکہیں سے بھی آئیں اچھی ہوئیں توانہیں اپنائیں گے۔

وزیراعلیٰ بلوچستان کا کہنا تھا کہ کام اچھا ہوتا ہے توافسران کواچھی سہولتیں ملنی چاہئیں، اگرکرپشن اورکام بہترنہیں ہوتا تواخراجات کم ہونے چاہئیں۔

ملک بھرمیں’’پلانٹ فار پاکستان‘‘کے نام سے شجرکاری مہم کا آغاز

واضح رہے کہ ملک بھرمیں’’پلانٹ فارپاکستان‘‘کے نام سے ایک روزہ شجرکاری مہم چلائی جا رہی ہے جس کے تحت ملک بھر ممیں 15 لاکھ پودے لگائے جائیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں