The news is by your side.

وزیر اعلیٰ کا ضلع باجوڑ میں ایک روز میں درجنوں منصوبوں کا افتتاح

پشاور: وزیر اعلیٰ خیبر پختونخواہ محمود خان نے قبائلی ضلع باجوڑ میں ایک روز کے اندر اربوں روپے مالیت کے 18 ترقیاتی منصوبوں کا افتتاح کیا، وزیر اعلیٰ کا کہنا تھا کہ قبائلی اضلاع میں تعلیمی مواقع فراہم کرنے کے لیے ہنگامی بنیادوں پر اقدامات اٹھا رہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعلیٰ خیبر پختونخواہ محمود خان نے قبائلی ضلع باجوڑ میں اربوں روپے مالیت کے 18 ترقیاتی منصوبوں کا افتتاح کیا، وزیر اعلیٰ نے 6 مختلف مقامات پر 52.5 کلو میٹر رابطہ سڑکوں کی تعمیرکا سنگ بنیاد رکھا۔

وزیر اعلیٰ نے ضلع باجوڑ میں 12 پرائمری اسکولوں کا افتتاح بھی کیا جبکہ 6 پرائمری اسکولز، 17 مڈل اسکولز اور 17 ہائی اسکولز کی اپ گریڈیشن کا افتتاح کیا۔

علاوہ ازیں انہوں نے اسپورٹس کمپلیکس خار میں مکمل ہونے والی ہاکی ٹرف، فٹبال گراؤنڈ، ہاسٹل، اسپورٹس اسٹیڈیم ماموند اور باجوڑ ناوگئی میں مکمل ہونے والے ریسکیو 1122 کی بلڈنگ کا افتتاح بھی کیا۔

اس موقع پر وزیر اعلیٰ کا کہنا تھا کہ نوجوان نسل کو خوشحال اور صحت مند ماحول کی فراہمی صوبائی حکومت کی ترجیح ہے، قبائلی اضلاع میں تعلیمی مواقع فراہم کرنے کے لیے ہنگامی بنیادوں پر اقدامات اٹھا رہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں