The news is by your side.

Advertisement

کے پی میں 7 نئے اضلاع شامل ہونے سے پولیس کی ذمہ داریاں بڑھ گئی ہیں: وزیرِ اعلیٰ محمود خان

پشاور: وزیرِ اعلیٰ خیبر پختونخوا محمود خان نے ایک تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ کے پی پولیس ملکی سطح پر پیشہ ور فورس کے طور پر سامنے آئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق کے پی وزیرِ اعلیٰ نے صوبے کی پولیس کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ یہ ایک پیشہ ور فورس بن گئی ہے، اس کے پیچھے وزیرِ اعظم عمران خان کا وژن کار فرما ہے۔

کے پی پولیس ملکی سطح پر پیشہ ور فورس کے طور پر سامنے آئی۔

محمود خان وزیرِ اعلیٰ کے پی

محمود خان کا کہنا تھا کہ صوبائی حکومت نے پولیس کو خود مختار فورس بنا دیا ہے، تعداد، اسلحہ، اور تھانہ کلچر ٹھیک کر کے پولیس کو ایک پیشہ ور فورس میں تبدیل کر دیا گیا ہے۔

وزیرِ اعلیٰ خیبر پختونخوا محمود خان نے مزید کہا کہ 7 نئے اضلاع کے بعد پولیس کی ذمہ داریوں میں مزید اضافہ ہو گیا ہے، یہ اضلاع سب سے زیادہ دہشت گردی سے متاثر ہوئے، جرائم کے خاتمے کے لیے پولیس کو جدید ساز و سامان کی فراہمی ناگزیر ہے۔

انھوں نے کہا کہ خیبر پختونخوا سی پیک (پاک چین اقتصادی راہ داری) کا مرکزی حصہ بننے والا ہے، ہمارا آج گزشتہ کل سے بہت بہتر ہے، پولیس کو پسند نا پسند اور سیاسی اثر و رسوخ سے پاک کر دیا ہے۔


یہ بھی پڑھیں:  خیبر پختونخواہ حکومت نے 5سال کے لیے ترقیاتی منصوبہ بندی مکمل کرلی


محمود خان نے کہا ’گزشتہ دورِ حکومت میں پولیس کو عوام دوست بنایا، فورس کو زیادہ وسائل فراہم کیے، جدید حربی آلات سے لیس کیا، ہماری پولیس بہترین فورس ہے۔‘

انھوں نے بتایا کہ این ٹی ایس کے ذریعے پولیس میں شفاف بھرتیاں کی جا رہی ہیں، اداروں کو پیشہ ورانہ خطوط پر لانے کے لیے وسائل دیئے، وعدہ کرتا ہوں ادارے عوامی خدمت کریں گے۔

محمود خان نے نئے پاس آؤٹ جوانوں کو مبارک باد پیش کرتے ہوئے کہا کہ ادارے اچھے برے نہیں ہوتے، ان اداروں کو چلانے والے ذمہ دار ہوتے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں