The news is by your side.

Advertisement

وزیراعلیٰ پنجاب کی عوام سے آئندہ 2 روزگھروں میں رہنے کی اپیل

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار نے عوام سے آئندہ 2 روزگھروں میں رہنے کی اپیل کر دی۔

تفصیلات کے مطابق لاہور میں نیوز کانفرنس کے دوران وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ گھروں میں بچوں اور اپنے خاندان کو کرونا وائرس سے بچائیں،شہری ذمہ داری کا ثبوت دیں،اگلے 2 دن گھر میں احتیاط برتیں۔

سردار عثمان بزدار نے کہا کہ کریانہ اور دودھ کی دکانیں کھلی رکھی جائیں گی، آج رات 9 بجے سےمنگل صبح 9 بجے تک شاپنگ مالز بند ہوں گے انہوں نے کہا کہ عوام احتیاط کریں اور میل ملاپ نہ کریں، عوام حکومت سے تعاون کریں اس میں ان کا ہی فائدہ ہے۔

وزیراعلیٰ پنجاب کا کہنا تھا کہ پنجاب میں حالات کنٹرول میں ہے، پنجاب میں ابھی لاک ڈاؤن جیسی صورت حال نہیں ہے، لاک ڈاؤن کی طرف جائیں گے تو عوام کو آگاہ کریں۔

انہوں نے کہا کہ سماجی میل جول میں فاصلے ہی وبا سے بچاؤ کا بہترین طریقہ ہیں، پبلک ٹرانسپورٹ کھلی رہیں گی، کسی کو تنگ نہیں کیا جائے گا۔

عثمان بزدار کا کہنا تھا کہ پنجاب میں کرونا مریضوں کی تعداد 136 ہے،کرونا کے 106مریضوں کا تعلق ڈی جی خان سے ہے، لاہور سے 20، ملتان 4، راولپنڈی سے ایک کرونا مریض ہے۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ کرونا ایمرجنسی آرڈیننس منگل کے روز اسمبلی میں پیش کیا جائے گا، اسکول بند کیے تو لوگوں نے پارکوں میں جانا شروع کر دیا۔ انہوں نے مزید کہا کہ لاک ڈاؤن نہیں کر رہے بلکہ سوشل ڈسٹنسنگ کہا جا سکتا ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں