The news is by your side.

Advertisement

چین پاکستان کامخلص دوست ہے، مشکل کی ہرگھڑی میں ساتھ نبھایاہے،عثمان بزدار

لاہور : وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے چین کے نئے روایتی سال پر مبارک باد دیتے ہوئے کہا پاکستانی قوم اپنےچینی بھائیوں کی خوشیوں میں شریک ہے،چین پاکستان کامخلص دوست ہےمشکل کی ہرگھڑی میں ساتھ نبھایاہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے چین کے نئے روایتی سال پر چینی صدر اور چینی قوم کو مبارکباد دیتے ہوئے کہا پاکستانی قوم اپنےچینی بھائیوں کی خوشیوں میں شریک ہے، چین پاکستان کامخلص دوست ہےمشکل کی ہرگھڑی میں ساتھ نبھایاہے۔

حکومت بھی ترقی کےچینی ماڈل سےسیکھ کرآگےبڑھ رہی ہے

عثمان بزدار

وزیراعلیٰ پنجاب کا کہنا تھا کہ حکومت بھی ترقی کےچینی ماڈل سےسیکھ کرآگےبڑ ھ رہی ہے، دونوں ملکوں کےدرمیان معاشی واقتصادی تعاون کی نئی تاریخ رقم ہوئی، دونوں ملک عالمی امور،امن پسندی اور باہمی احترام پریکساں مؤقف رکھتے ہیں۔

خیال رہے دنیا بھر میں نئے چینی قمری سال کے جشن کا آغاز ہوگیا ہے، یہ سال خنزیر سے منسوب ہے، خنزیر چینی منقطع البروج یا راس چکر (زوڈیئیک) کے 12 بروج میں سے ایک ہے اور اسے پرامیدی، جوش اور محنت کی علامت سمجھا جاتا ہے۔

اس موقع پر آتش بازی کے مظاہرے کئے جاتے ہیں اور سرخ لالٹینیں روشن کی جاتی ہیں جبکہ لوگ زرق برق ملبوسات پہنتے ہیں اور خاص پکوان تیار کیے جاتے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں