shahbaz دھرنوں کی سیاست سے گھبرانے والے نہیں، شہبازشریف shareef
The news is by your side.

Advertisement

دھرنوں کی سیاست سے گھبرانے والے نہیں، شہبازشریف

لاہور : وزیر اعلیٰ پنجاب میاں شہباز شریف نے کہا ہے کہ دھرنوں کی سیاست سے گھبرانے والے نہیں، دھرنوں کا جواب ترقیاتی کاموں کے ذریعے دے رہے ہیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے پاکستان کڈنی اینڈ لیور ٹرانسپلانٹ انسٹیٹیوٹ کے زیرتعمیر منصوبے کے دورے کے موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، انہوں نے کہا کہ کڈنی اسپتال کا معیار جنوبی ایشیا میں سب سے بہتر ہے۔

اسپتال میں گردے اور جگر کے امراض میں مبتلا افراد کو علاج کی جدید سہولتیں ملیں گی،25دسمبر کو کڈنی سینٹر کے پہلے فیز کا افتتاح کریں گے۔

انہوں نے منصوبے کے پہلے مرحلے کے کاموں پر اطمینان کا اظہار کیا۔ وزیر اعلیٰ پنجاب نے پی ٹی آئی پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ پی ٹی آئی نے اورنج لائن میں سفر کرنے والوں کیلئے تکلیف پیدا کی۔

عمران خان نیازی لاہور والوں کیلئے اذیت کا باعث بنے ہیں، سقراط کا ذکر کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ سقراط نے زہر کا پیالہ اس لئے پیا کہ وہ عدالت کا حکم تھا۔

اورنج لائن کی تاخیر سے عوام شدید مشکلات کا شکارہیں، دھرنوں کی سیاست نے ملک کو پیچھےکی جانب دھکیلا، دھرنوں کا جواب ترقیاتی کاموں کے ذریعے دے رہے ہیں۔

اس موقع پر شہباز شریف سے اسپتال کے لئے بھرتی ہونے والے نرسنگ عملے نے بھی ملاقات کی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں