The news is by your side.

اگلی بار پورے پاکستان میں ہماری حکومت آئے گی، وزیر اعلیٰ سندھ کا دعویٰ

کراچی : وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے دعویٰ کیا ہے کہ اگلی بار پورے پاکستان میں ہماری حکومت آئے گی۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ بینظیر کی حکومت ختم کی،یوسف گیلانی کو سزا دے کا ہٹایا گیا، نوازشریف کواقامے پر نکالا گیا تھا لیکن تاریخ میں پہلی بار آئینی طریقے کار سے ان کی حکومت ختم کی۔

مراد علی شاہ کا کہنا تھا کہ سارے ڈائریکٹ ٹیکسز وفاق کے پاس ہیں، آئین نے حق دیا ہے، ہمیں جو حصہ ملتا ہے وہ ہماراحق ہےکوئی احسان نہیں کررہا۔

سابق حکومت پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ یہ کہتے ہیں ہمارے دور میں ترسیلات زربڑھیں ، ترسیلات زر بڑھیں کیونکہ فیٹف کی وجہ سےحوالہ ہنڈی بندہوئی، پیسہ لیگل چینل سےآنےلگا ،عمران خان کاکوئی کمال نہیں تھا، پچھلے 2 ماہ ریکارڈ ترسیلات زر آئیں، حکومت تبدیلی سے فرق نہیں پڑا۔

مراد علی شاہ نے دعویٰ کیا ہے کہ اگلی بار پورے پاکستان میں ہماری حکومت آئے گی۔

ان کا کہنا تھا کہ سارے غیر قانونی پیسے فیٹف نے دیکھنا شروع کردیے، موجودہ حکومت نے لگژری آئٹم پر پابندی عائد کی ہے ، ہم 3سال میں گندم کے ایکسپورٹر سے امپورٹر بن گئے۔

وزیراعلیٰ سندھ نے مزید کہا کہ احساس پروگرام کچھ نہیں ، بے نظیرسپورٹ پروگرام تھا، یہ لوگوں کو لنگر خانوں میں ڈال کر بہت خوش ہوتے تھے۔

انھوں نے بتایا کہ گزشتہ دور میں ہمیں وزارت خارجہ سے خط آیا تھا، سابق وزیر خارجہ نے لکھا امریکی قونصل خانے کے قریب عمارتیں گرادو، یکم دسمبر2021کو وزارت بحری امور نےخط لکھا کہ امریکی قونصل خانے کے اطراف عمارتیں گرا دو۔

Comments

یہ بھی پڑھیں