The news is by your side.

Advertisement

وزیراعلیٰ سندھ نےگرفتار مظاہرین کورہا کرنے کا حکم دے دیا

کراچی : آج نمائش اورملیر کے علاقوں میں شیعہ رہنماؤں اور کارکنان کی رہائی کے لیے مظاہرہ کرنے والے افراد کو پولیس نے حراست میں لے لیا تھا جنہیں وزیراعلیٰ سندھ کی ہدایت پر رہا کیا جارہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق شیعہ رہنماؤں فیصل رضا عابدی اور مرزا یوسف حسین کی گرفتاریوں کے بعد متحدہ وحدت المسلمین کی جانب گزشتہ شب نمائش چورنگی اور آج علی الصبح ملیر 15 پر نیشنل ہائی وے پر دھرنا دے کر ٹریفک معطل کردیا تھا جس کے بعد پولیس نے مظاہرین کو گیا گرفتاریوں کے مظاہرہ کرنے والے افراد کو مظاہرین کورہا کرنے کا حکم دے دیا ہے۔

سندھ حکومت کے ترجمان کا کہناہے کہ وزیر اعلیٰ مراد علی شاہ سے آج شیعہ علماءکے وفد نے ملاقات کی اور شیعہ کمیونٹی کی جانب سے مکمل تعاون کی یقین دہانی کرائی جس کے بعد وزیراعلیٰ سندھ نے نمائش اور ملیر سے گرفتار کیے گیے مظاہرین کو فوری طور پر رہا کرنے کا حکم دیا ہے۔

ترجمان کے مطابق دوران ملاقات وزیر اعلیٰ سندھ نے شیعہ علماء کو یقین دہانی کروائی ہے کہ اگر فیصل رضا عابدی اسلحہ لائسنس دکھا دیں تو انہیں چھوڑ دیا جائے گا ہر ملزم کے ساتھ آئین اور قانون کے مطابق سلوک کیا جائے گا۔

وزیر اعلیٰ سندھ کا مزید کہنا ہے کہ مولانا یوسف مرزا کو اشتعال انگیز تقاریر کر کے لوگوں کو اکسانے کے جرم میں گرفتار کیا گیا ہے،مرزا صاحب اپنی ضمانت کروائیں،تو چھوڑا جا سکتا ہے تا ہم ان کو ضمانت کے بغیر نہیں چھوڑا جائے گا۔

وزیراعلیٰمراد علی شاہ نے وفد سے گفتگو کے دوران کہا کہ حکومت سندھ کسی مخصوص گروہ کے خلاف کارروائی نہیں کر رہی ہے، مجرم کا تعلق کسی بھی گروہ،مذہب اور مسلک سے ہو قانون کے مطابق عمل ہو گا کسی بھی شخص کو کراچی کا امن تباہ نہیں کرنے دیں گے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں