The news is by your side.

امید ہے پاکستان اور برطانیہ کے تعلقات مزید بلندیوں پرجائیں گے، آرمی چیف

لندن : آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے رائل ملٹری اکیڈمی سے پاس آؤٹ ہونے والے کیڈٹس کومبارکباد پیش کرتے ہوئے کہا امید ہے پاکستان اور برطانیہ کے تعلقات مزید بلندیوں پرجائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق پاک فوج کے سربراہ جنرل قمرجاوید باجوہ نےرائل ملٹری اکیڈمی سینڈہرسٹ میں پاسنگ آؤٹ پریڈ میں بطورمہمان خصوصی شرکت کی۔

اس موقع پر جوانوں نے پاکستانی آرمی چیف کو پروقار سلامی دی، جنرل قمر جاوید باجوہ نے پریڈ کا معائنہ کیا اور کیڈٹ سے بھی ملے۔

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے رائل ملٹری اکیڈمی کی پاسنگ آؤٹ پریڈ سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ تمام حاضرین اور ناظرین کو سلام کرتا ہوں۔

جنرل قمر جاوید باجوہ نے تمام پاس آؤٹ ہونے والے کیڈٹس کو مبارکباد پیش کرتے ہوئے تمام کیڈٹس کے لئے نیک تمناؤں کا اظہار کیا۔

آرمی چیف نے کہا آج کی پاسنگ آؤٹ پریڈمیں پاکستان کے 2 کیڈٹس بھی شامل ہیں، پاسنگ آؤٹ پریڈ میں شامل نوجوانوں پر اتنا ہی فخر ہے جتنا 2 پاکستانی کیڈٹس پر ہے، اس کے علاوہ 41 غیرملکی کیڈٹس بھی پاس آؤٹ ہو رہے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ پاکستان اوربرطانیہ کےدرمیان تعلقات دوطرفہ باہمی دوستی،احترام پرمبنی ہیں ، دور حاضر کے چیلنجز سے نمٹنے کیلئے نوجوان جدید ٹیکنالوجی سے فائدہ اٹھائیں۔

جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا کہ امید ہے پاکستان اور برطانیہ کے روابط مزید بلندیوں پر جائیں گے،

خیال رہے جنرل قمرجاوید باجوہ پاکستان کے پہلے فوجی سربراہ ہیں جنہوں نے رائل ملٹری اکیڈمی کی پاسنگ آؤٹ پریڈ میں شرکت کی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں