پاکستان میں امن واستحکام کے لیے کراچی میں امن ناگزیر ہے: آرمی چیف COAS
The news is by your side.

Advertisement

پاکستان میں امن واستحکام کے لیے کراچی میں امن ناگزیر ہے: آرمی چیف

راولپنڈی: آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا ہے کہ پاکستان میں امن واستحکام کے لیے کراچی میں امن ناگزیرہے، شہر اور صوبے کی صورت حال معمول پر رکھنے کے لیے بھرپور کوششیں‌ جاری رکھی جائیں‌ گی.

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق آرمی چیف نے کراچی میں کورہیڈ کوارٹرز ملیر گیریژن کا دورہ کیا جہاں سپہ سالار کو صوبے بالخصوص کراچی کی سیکیورٹی پر بریفنگ دی گئی.

آئی ایس پی آر کے اعلامیہ کے مطابق اس دورے میں آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کو کراچی کورکی آپریشنل تیاریوں سے بھی آگاہ کیا گیا، آرمی چیف نے کراچی میں امن کے قیام پرپاکستان رینجرز سندھ کی تعریف کی.


علاقائی امن واستحکام کاراستہ افغانستان سےگزرتا ہے: آرمی چیف


اس موقع پر جنرل قمرجاوید باجوہ نے ملیر گیریژن میں افسران سےخطاب کیا. ان کا کہنا تھا کہ پاکستان میں امن واستحکام کے لیے کراچی میں امن ناگزیرہے، کراچی میں امن کے لئے کوششیں جاری رہیں گی.

اپنے خطاب میں‌ آرمی چیف نے ملکی دفاع، سیکیورٹی کیے لئےافسران کی پیشہ ورانہ مہارت کی تعریف کی. اس موقع پر سپہ سالار کو شہر کی سیکیورٹی پر بریفنگ دی گئی اورکراچی کورکی آپریشنل تیاریوں سے آگاہ کیا گیا.


آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ کراچی پہنچ گئے


یاد رہے کہ آرمی چیف گذشتہ روز کراچی پہنچے تھے۔ کراچی آمد کے بعد انھوں نے سابق فوجی افسران سے ملاقات کی اور خطاب کیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانےکے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں