site
stats
پاکستان

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سے ایرانی اور ترک سفیروں کی ملاقاتیں

راولپنڈی: آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سے ایران کے سفیر مہدی ہنردوست اور ترک سفیر ایشان مصطفیٰ نے ملاقات کی، جس میں‌ خطے کی صورتحال اور باہمی دلچسپی کے امور پر بات چیت ہوئی.

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق آرمی چیف کی ترک سفیر ایشان مصطفیٰ سے ہونے والی ملاقات میں باہمی دلچسپی کے امور اور خطے کی سیکیورٹی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا گیا اوردونوں ممالک کے درمیان برادرانہ تعلقات پر گفتگو ہوئی۔

ملاقات میں دونوں برادر اسلامی ممالک میں سماجی اور اقتصادی تعلقات بڑھانے پر زور دیا گیا۔

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سے ایرانی سفیرسے نے بھی ملاقات کی، جس میں پاک ایران بارڈر مینجمنٹ سمیت دیگر امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔


ان ملاقاتوں کا مقصد پاکستان کے ایران اور ترکی سے برادرانہ تعلقات کومزید فروغ دینا تھا.

آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ سے ملاقات میں‌ ایرانی سفیرمہدی ہنردوست نے خطےمیں امن اوراستحکام کے لئے پاک فوج کےکردار کو سراہا۔ ترک سفیر نے بھی خطے میں امن ، استحکام اور قیام امن کے لیے پاک فوج کےکردار کی تعریف کی.

ترک سفیر نے بھی خطےمیں امن اوراستحکام قائم امن کے لیے کے لئے پاک فوج کےکردار کی تعریف کی۔

واضح رہے کہ اس وقت آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کی سربراہی میں آپریشن ردالفساد جاری ہے، جس نے ملک میں موجود دہشت گردی کے نیٹ ورک کو توڑ دیا ہے، قوم اس آپریشن میں پاک فوج کے شانہ بہ شانہ کھڑی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

loading...

Most Popular

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top