آرمی چیف کی پاک فوج کے غازیوں سےملاقات -
The news is by your side.

Advertisement

آرمی چیف کی پاک فوج کے غازیوں سےملاقات

اسلام آباد: آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ نے دہشت گردی کے خلاف جنگ لڑنے والے غازیوں کی حوصلہ افزائی کرتے ہوئے کہا کہ آپ ہمارے ہیروزہیں،آپ کو کبھی نظراندازنہیں کیا جا سکتا ہے،انشا اللہ ہم دہشت گردی کے خلاف جنگ جیتیں گے.

تفصیلات کے مطابق دہشت گردی کے خلاف جنگ لڑنے والے غازیوں نے عسکری قیادت سے ملاقات کی، اس موقع پر آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ نے کہا کہ آپ ہمارے ہیروزہیں،آپ کو کبھی نظراندازنہیں کیا جا سکتا ہے،انشااللہ ہم دہشت گردی کے خلاف جنگ جیتیں گے، امن کے لئے آپریشن ردالفساد کامیابی سے جاری ہے۔

دیگرسربراہان کا پیغام


جوائنٹ چیف آف آرمی اسٹاف جنرل زبیرحیات نے کہا کہ دہشت گردی کے خلاف قربانیوں کونظر انداز نہیں کرسکتے ہیں ، نیول چیف ذکا اللہ کا کہنا تھا کہ مسلح افواج شہدا اور زخمیوں کےلواحقین کا خاص خیال رکھ رہی ہے،ایئر چیف سہیل امان نے کہا کہ امن کے لئے دی جانے والی قربانیاں رائیگاں نہیں جائیں گی۔

واضح رہے کہ اپنے منصب کو سنھبالتے ہی آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے جوانوں سے خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ پاک فوج دنیا کی بہترین، بہادر اور پروفیشنل فوج ہے جبکہ دہشت گردی کے خلاف آپریشنز کے تجربات نے ہمیں جنگ کیلئے مزید سخت بنا دیا ہے۔ انہوں نے ہدایت کی کہ فوجی جوان ہر قسم کے خطرے سے نمٹنے کے لئے اپنے آپ کو مکمل طور پر تربیت یافتہ بنائیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں