The news is by your side.

آرمی چیف کا بلوچستان کو غیر مستحکم کرنے کی سازش ناکام بنانے کا عزم

راولپنڈی : آرمی چیف جنرل سید عاصم منیر نے بلوچستان کو غیر مستحکم کرنے کی سازش ناکام بنانے کا عزم کا اظہار کرتے ہوئے کہا غیرملکی حمایت یافتہ وطن دشمن عناصرکی ہرکوشش ناکام بنائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کی جانب سے بیان میں کہا گیا ہے کہ آرمی چیف جنرل عاصم منیر نے بلوچستان کے علاقے خضداراور بسیمہ کا دورہ کیا۔

آئی ایس پی آر نے بتایا کہ آرمی چیف کی آمد پر کورکمانڈرکوئٹہ لیفٹیننٹ جنرل آصف غفور نے استقبال کیا، اس موقع پر سیکیورٹی صورتحال ، فارمیشن کی آپریشنل تیاریوں اور پرامن ماحول کیلئےاقدامات پر بریفنگ دی گئی۔

ترجمان کا کہنا تھا کہ آرمی چیف جنرل عاصم منیر نے بلوچستان کوغیرمستحکم کرنے کی سازش ناکام بنانے کے عزم کا اظہار کرتے ہوئے کہا غیرملکی حمایت یافتہ وطن دشمن عناصرکی ہرکوشش ناکام بنائیں گے۔

جنرل عاصم منیر کا کہنا تھا کہ پاک فوج کے جوان اپنی آپریشنل تیاریاں برقرار رکھیں، پاکستان کے دشمنوں کے مذموم عزائم سے آگاہ ہیں۔

آرمی چیف نے مزید کہا کہ بلوچستان میں فوج کے آپریشنز پر توجہ مرکوز کی گئی ہے، لوگوں کو سماجی واقتصادی ترقی کیلئے سازگار ماحول کی فراہمی پر توجہ مرکوز ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں