site
stats
پاکستان

ملک بھرمیں کومبنگ آپریشن جاری، طالبان کمانڈر اسلام وزیر 4ساتھیوں سمیت گرفتار

لاہور : ملک بھر میں کومبنگ آپریشن جاری ہے، آپریشن کے دوران اے پی ایس حملے میں ملوث طالبان کمانڈر اسلام وزیر چارساتھیوں سمیت گرفتارکرلیا گیا جبکہ پنجاب میں بھی سیکیورٹی اداروں کی تابر توڑ کاروائیاں جاری ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاک فوج اور دیگر قانون نافذ کرنے والے اداروں کا دہشت گردوں کے خلاف کومبنگ آپریشن جاری ہے، لوئر دیر سے اے پی ایس حملے میں ملوث طالبان کمانڈر اسلام وزیر چارساتھیوں سمیت گرفتارکرلیا گیا، اسلام وزیر پر متعدد دہشت گرد کاروائیوں سمیت مقامی رہنما کے قتل کا بھی الزام ہے۔

پنجاب میں بھی سیکورٹی فورسز کی تابڑتوڑ کاروائیاں جاری ہے، گجرات کے علاقے رکھ پبی سے پینتالیس مشتبہ افراد کو حراست میں لے لیا گیا، آپریشن میں ایلیٹ فورس کے ایک ہزار سے زائد اہلکاروں نے حصہ لیا۔

آئی جی پنجاب کے مطابق عید کی چھٹیوں میں بارہ سو سینتالیس کومبنگ آپریشن کے گئے، جس میں تیرہ سو انہترملزمان فورسز کے ہاتھ لگے، ان میں دو سو اٹھاسی اشتہاری اور مفرور ملزمان بھی شامل ہیں۔

لاہور سے ایک سو پچاس ملزمان کو گرفتار کیا گیا، فیصل آباد میں چار سو سے زائد چھاپے مارے گئے، کارروائیوں میں چھ سو باسٹھ ملزمان کو تحویل میں لیا گیا، ملتان سے ایک سو اکتالیس اور سرگودھا سے ایک سو تئیس افراد پکڑے گئے، ڈیرہ غازی خان سے ستاون مشتبہ کو حراست میں لیا گیا۔

آئی جی پنجاب مشتاق سکھیرا کے مطابق ٹارگٹڈ کاروائیوں میں تین سو پانچ ملزمان سے خطرناک اسلحہ بھی برآمد ہوا اور ستائیس ہزار سے زائد مشتبہ افراد سے پوچھ گچھ کی گئی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top