The news is by your side.

Advertisement

جیلوں میں قیدیوں کی حالت زار، شیریں مزاری کی سربراہی میں کمیشن قائم

اسلام آباد: ہائی کورٹ نے جیلوں میں قیدیوں کی حالت زار کے پیش نظر انسانی حقوق کی وفاقی وزیر شیریں مزاری کی سربراہی میں کمیشن قائم کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد ہائی کورٹ کے حکم پر جیلوں میں قیدیوں کی حالت زار کے معاملے پر وزارت انسانی حقوق نے کمیشن تشکیل دے کر نوٹیفکیشن جاری کر دیا ہے، جو جیلوں میں انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں سے متعلق تحقیقات کرے گا۔

عدالت کی جانب سے کمیشن کو 7 دن کے اندر پہلی میٹنگ کرنے کی ہدایت دی گئی ہے۔ دریں اثنا، وزارتِ صحت کو بھی صوبوں میں قیدیوں کے لیے میڈیکل بورڈز قائم کرنے کی ہدایت جاری کی گئی ہے۔

واضح رہے کہ آج اڈیالہ جیل میں سزائے موت کے بیمار قیدی کی درخواست پر خصوصی سماعت کے دوران اسلام آباد ہائی کورٹ کے چیف جسٹس نے کہا ہے کہ تمام قیدیوں کو حقوق کی فراہمی وفاق کی ذمہ داری ہے، نواز شریف کے لیےمیڈیکل بورڈ بنایا جا سکتا ہے تو دیگر قیدیوں کے لیے کیوں نہیں؟

تازہ ترین:  اسلام آباد ہائی کورٹ کا اڈیالہ جیل کے تمام قیدیوں کے بلڈ ٹیسٹ کا حکم

چیف جسٹس نے آیندہ جمعے کو اڈیالہ جیل کے دورے کا اعلان کرتے ہوئے کہا ایسے قیدی بھی ہیں جو بعد میں باعزت بری ہو جاتے ہیں، تمام قیدیوں کے بلڈ ٹسٹ کیے جائیں، قیدیوں کے بیمار ہونے کا انتظار نہ کیا جائے۔

یاد رہے کہ سزائے موت کے قیدی خادم حسین نے چیف جسٹس اسلام آباد ہائی کورٹ کو آنکھوں کے علاج کے لیے خط لکھا تھا، جس میں استدعا کی گئی تھی کہ اسے بینائی کا مسئلہ ہے علاج کے لیے سہولت فراہم کی جائے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں