The news is by your side.

Advertisement

کورونا ویکسین کی تیاری : بل گیٹس نے اہم اعلان کردیا

واشنگٹن : مائیکرو سافٹ کے بانی بل گیٹس نے اعلان کیا ہے کہ وہ کورونا ویکسین تیار کرنے والی کمپنیوں کو مالی امداد فراہم کریں گے تاکہ جلد از جلد اسے دوسروں تک پہنچاسکیں۔

تفصیلات کے مطابق کورونا وائرس کے سد باب کیلئے دنیا بھر کے سائنسدان ویکسین کی تیاری کیلیے کوشاں ہیں، وائرس سے متاثرہ لاکھوں لوگوں تک یہ ویکسینپہچانے کیلیے بل گیٹس نے اب تک کا سب سے بڑااعلان کردیا۔

بل گیٹس نے کورونا وائرس سے نمٹنے کیلئے انتہائی بڑے پیمانے پر کی جانے والی تیاریوں کے حوالے سے بتایا ہے کہ وہ اس کی ہر سطح پر امداد کرنے کیلئے تیار ہیں۔

انہوں نے اعلان کیا ہے کہ وہ منظوری سے قبل بھی ویکسین تیار کرنے والی کئی کمپنیوں کو مالی امداد فراہم کریں گے تاکہ جتنا جلدی ہو سکے وہ اسے دوسروں تک پہنچانے کے لیے تیار ہوں۔

برطانوی نشریاتی ادارے بی بی سی کے مطابق نیویارک ٹائمز کو انٹرویو دیتے ہوئے مائیکروسافٹ کے بانی گیٹس نے بتایا کہ ان کے نام پر عالمی ادارہ صحت خیراتی فیکٹریاں بنانے کے لیے فنڈز کا بندوبست کرے گا تاکہ ایسی مختلف ویکسینز کی اربوں خوراکیں تیار کی جاسکیں جو ممکنہ علاج ہو سکتی ہیں اور وہ پوری دنیا کے اربوں انسانوں کو فراہم کرنے کے لیے تیار ہوں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں