تازہ ترین

حکومت نے پیٹرول کی قیمت کم کرنے کا اعلان کر دیا

اسلام آباد: وفاقی حکومت کی جانب سے آئندہ 15...

آئی ایم ایف مشن چیف کا بیان پاکستان کے داخلی معاملات میں مداخلت قرار

اسلام آباد : وزیرمملکت برائے خزانہ عائشہ غوث پاشا...

نیب ترمیمی ایکٹ 2023 نافذ العمل ہوگیا

اسلام آباد : نیب ترمیمی ایکٹ 2023 نافذالعمل ہوگیا،...

امریکا نے پاکستان میں من مانی گرفتاریوں کو ناقابلِ برداشت قرار دے دیا

واشنگٹن : امریکا میں سینیٹ کی خارجہ امور کمیٹی...

کورونا وائرس : بے جی پی رہنما نے لاک ڈاؤن کی دھجیاں اڑا دیں

بھارت : لاک ڈاؤن کے باوجود بے جے پی رہنما نے سالگرہ منا کر قانون کی دھجیاں بکھیر دیں، تقریب میں موجود لوگوں نے ماسک اور دستانے بھی نہیں پہنے تھے۔

تفصیلات کے مطابق بھارت میں بی جے پی کے رہنما نے ہی اپنی سالگرہ پر لاک ڈاؤن کی پابندیوں کو پس پشت ڈال دیا، کرناٹک کے ضلع تمکر میں ایم ایل اے جے رام نے بنگلور سے 90 کلو میٹر دور گبی گاؤں میں سالگرہ منائی، جس میں لاک داؤن کی سنگین خلاف ورزی کی گئی۔

اپنی سالگرہ پر بڑی تعداد میں لوگوں کو مدعو کیا گیا تھا، سالگرہ کی تصویر میں دیکھا جاسکتا ہے کہ میزبان نے خود تو دستانے پہن کر سالگرہ کا کیک کاٹا لیکن تقریب میں موجود کسی بھی شخص نے نہ تو ماسک پہنا اور نہ کسی نے دستانے پہنے ہوئے تھے۔

اس کے علاوہ اس موقع پر سماجی فاصلے کا بھی خیال نہیں رکھا گیا، اس موقع پر بی جے پی رہنما نے تقریب کے شرکاء میں بریانی بھی تقسیم کروائی۔

یاد رہے کہ لاک ڈاؤن کی خلاف ورزی کا یہ پہلا واقعہ نہیں اس سے قبل بی کرناٹک میں جے پی کے ہی ایک وزیر اعلیٰ نے ایک شادی میں شرکت کی اور اس کے بعد ایک کانگریسی رہنما ڈی کے شیو کمار کو ریاستی کانگریبس کا صدر چنا گیا، اس تقریب میں بھی سینکڑوں کارکان نھے شرکت کی تھی۔

Comments