The news is by your side.

Advertisement

کورونا وائرس، بے احتیاطی پر قید کی سزا

تہران: ایران میں ہلاکت خیز کورونا وائرس کے باعث بے احتیاطی برتنے پر دو افراد کو گرفتار کر لیا گیا۔

بین الاقوامی میڈیا رپورٹس کے مطابق کورونا وائرس کی روک تھام اور بچاؤ کے لیے حکام کی ہدایات کو نظر انداز کرنا شہریوں کو مہنگا پڑ گیا۔

زائرین کی جانب سے سوشل میڈیا پر ان افراد کی ویڈیوز شیئر کی گئیں جس میں شہری حکام کی وارننگ کو یکسر مسترد کرتے ہوئے کورونا وائرس سے بچاؤ کے لیے احتیاطی تدابیر کو جان بوجھ کر نظر انداز کررہے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: ایرانی سپریم لیڈر کے مشیر کرونا وائرس سے انتقال کر گئے

ویڈیوز شیئر ہونے پر حکام نے کارروائی کرتے ہوئے دو افراد کو گرفتار کر لیا جنہیں دو ماہ یا اس سے زائد کی قید اور 74 کوڑوں کی سزا کا سامنا ہے۔

Wearing disposable gloves, Supreme Leader Ayatollah Ali Khamenei speaks during a tree planting ceremony in Tehran, Iran, Tuesday, March 3, 2020. Iran's supreme leader put the Islamic Republic on war footing Tuesday against the new coronavirus by ordering its armed forces to assist health officials in combating the outbreak that authorities say has killed 77 people. (Office of the Iranian Supreme Leader via AP)

اس حوالے سے ایرانی صحافی کا کہنا ہے کہ ملک بھر میں کورونا وائرس سے بچاؤ کے لیے صرف گرفتاریاں ناکافی ہیں، حکومت کو مہلک وبا پر قابو پانے کے لیے مزید سخت اقدامات کرنے چاہیے۔

واضح رہے کہ ایران میں کرونا وائرس سےاموات کی تعداد77 تک جا پہنچی ہے جبکہ وائرس سے متاثرین کی تعداد 2336 ہوگئی ہے، متاثرہ افراد کا تعلق دارالحکومت تہران ، قم اور غیلان صوبوں سے ہیں۔

ایرانی وزیر صحت نے ملک میں کرونا وائرس سے 77 افراد کی موت کی تصدیق کرتے ہوئے کہا ہے کہ وائرس سے متاثرین کی تعداد 2336 ہوگئی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں