The news is by your side.

Advertisement

کورونا وائرس : چینی اداکارہ نے منفرد انداز میں ہاتھ دھونے کا طریقہ بتادیا

بیجنگ : کرونا وائرس سے بچنے کیلئےچینی  اداکارہ نے لوگوں کو ہاتھ دھونے کا طریقہ بتادیا، ان کا پیغام ہے کہ مداحوں نے وائرس سے ڈرنے کی ضرورت نہیں ہمیشہ ہاتھ دھوتے رہیں۔

تفصیلات کے مطابق دنیا بھر میں کورونا وائرس کی تباہ کاریاں جاری ہیں اس سے بچنے کیلیے مختلف نامور اور نمایاں شخصیات اپنے پیغامات میں اس مہلک وائرس سے محفوظ رہنے کے طریقے اور احتیاط رکھنے کے پیغام جاری کررہی ہی۔

اس سلسلے میں ایک چینی اداکارہ فین بنگبنگ نے سوشل میڈیا  پر  منفرد انداز میں ہاتھ دھونے کا طریقہ بتایا ہے کہ ہاتھ کس طرح صاف کرنے ہیں۔

چین کی 38 سالہ معروف اداکارہ فین بنگبنگ نے سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر ایک ویڈیو شیئر کی ہے جس میں انھیں ہاتھ دھونے کے ساتھ ساتھ رقص پیش کرتے ہوئے دیکھا جاسکتا ہے۔

 اس وائرل ویڈیو میں وہ حفظان صحت کے طریقوں کو فروغ دے رہی ہیں کیونکہ پوری دنیا کی حکومتیں نئے کورونا وائرس کے پھیلاؤ کو کم کرنے کے لیے مسلسل کوشاں ہیں۔

ہاتھ صاف کرنے  والی اس  ویڈیو میں انہوں نے دنیا کو پیغام دیا ہے کہ اس مہلک مرض سے ڈرنے کی ضرورت نہیں ہے، بلکہ صحت مند رہنے کے لیے ہمیشہ ہاتھ دھوتے رہیں۔

انہوں نے موسیقی پر رقص کرتے ہوئے کورونا وائرس سے بچنے کے لیے ہاتھ دھونے والی ایک انوکھی ویڈیو بنائی ہے۔ جسے ان کے مداح بے حد پسند کررہے ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں