The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں ایک ہی خاندان کے 11 افراد میں کورونا وائرس کی تصدیق

کراچی : شہر قائد میں ایک ہی خاندان کے 11 افراد میں کورونا وائرس کی تصدیق ہو گئی، جس میں عباسی شہید اسپتال کی خاتون ڈاکٹر بھی شامل ہیں۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے ضلع وسطی کے ایک ہی خاندان کے 11 افراد کورونا وائرس کا شکار ہوگئے ، متاثرہ خاندان میں عباسی شہید اسپتال تعلق رکھنے والی ایک خاتون ڈاکٹر بھی شامل ہیں، متاثرہ افراد کو گھر میں ہی قرنطینہ کر دیا گیا۔

سینئر میڈیکل ڈائریکٹر ہیلتھ سروسز بلدیہ کراچی ڈاکٹر سلمی کوثر نے عباسی شہید اسپتال کی خاتون ڈاکٹر اور خاندان دیگرافراد میں کوورنا کی تصدیق کرتے ہوئے کہا ہے کہ تمام افراد کا تعلق نارتھ ناظم آباد سے ہے

ڈاکٹر سلمی کوثر کا کہنا تھا کہ خاتون ڈاکٹر کی ڈیوٹی فلٹر کلینک میں تھی ، عباسی شہید اسپتال کے ساتھ احاطے میں۔فلٹر کیلنک بنائی گئی ہے ، فلٹر کلینک کے عملے کی بھی اسکرینگ کرائی جائے گی۔

سینئر میڈیکل ڈائریکٹر ہیلتھ سروسز بلدیہ کراچی نے کہا کہ کیسز 14مارچ سے27مارچ کے دوران سامنے آِئے، عباسی شہید اسپتال کو تاحال ایمرجنسی فنڈ فراہم نہیں کیا گیا، تاہم تمام ڈاکٹروں کٹس فراہم کردی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ سماجی رابطے وایرس کی منتقلی کا سبب بنے، ان میں سے ایک نوجوان برطانیہ سے آیا تھا۔

خیال رہے ملک بھر میں کورونا وائرس کے مریضوں کی تعدا د3864 ہوگئی ہے، اس خطرناک وائرس سے 54 افراد جاں بحق جبکہ 258 صحتیاب ہو چکے ہیں۔

سندھ میں کورونا وائرس کے مریضوں کی تعداد 932، خیبرپختونخوا میں 405 , گلگت میں 211، پنجاب میں1918, بلوچستان میں 202 اور اسلام آباد میں 82 ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں