The news is by your side.

Advertisement

امریکہ میں کورونا سے متاثرہ افراد کی تعداد 10 لاکھ سے تجاوز،58 ہزار سے زائد ہلاک

واشنگٹن : عالمی وبا کورونا وائرس سے شدید متاثر ملک امریکہ میں متاثرین کی تعداد 10 لاکھ سے تجاوز کر گئی ہے، امریکہ میں یہ وبا خوفناک شکل اختیار کر چکی ہے اور اس وبا سے اب تک 58 ہزار سے زائد افراد ہلاک ہو چکے ہیں۔

 گزشتہ چوبیس گھنٹوں کے دوران امریکا میں 2400 اموات ہوئیں، جس سے امریکا میں کرونا ہلاکتوں کی تعداد 59,266 ہو گئی ہے، جب کہ 10 لاکھ 35 ہزار سے زائد افراد وائرس کا شکار ہو چکے ہیں، امریکا میں گزشتہ چوبیس گھنٹوں کے دوران مزید 30 ہزار کیسز سامنے آئے

جان ہاپکنز یونیورسٹی کے سائنس اور انجینئرنگ سینٹر (سی ایس ایس سی ) کی جانب سے جاری کئے گئے تازہ اعداد و شمار کے مطابق امریکہ میں کورونا وائرس سے ہلاک ہونے والوں کی تعداد 58 ہزار سے بڑھ کر 59,266 پہنچ گئی ہے جبکہ متاثرین کی تعداد 10 لاکھ سے بڑھ کر 1035399 ہو گئی ہے۔

رپورٹ کے مطابق امریکہ میں ایک لاکھ سے ز ائد افراد کورونا سے صحت یاب بھی ہوئے ہیں۔ امریکہ کی ریاست نيويارک اور نیوجرسی کورونا سے بری طرح متاثر ہے۔ صرف نيويارک میں کورونا کے تقریباَ تین لاکھ کیسز کی تصدیق ہو چکی ہے جبکہ 22 ہزار سے زیادہ افراد ہلاک ہو چکے ہیں۔

نیوجرسی میں اب تک کورونا کے ایک لاکھ سے زائد کیسز سامنے آئے ہیں جبکہ چھ ہزار سے زائد افراد اس وبا ہلاک ہو چکے ہیں سی ایس ایس ای کے مطابق میسا چوسٹس، ایلی نوائے ، کیلی فورنیا اور پنسلوانیا ایسے صوبے ہیں جہاں اب تک كووڈ -19 کے 40 ہزار سے زائد کیسز سامنے آ چکے ہیں۔

مزید پڑھیں: ٹرمپ نے امریکا میں کرونا کیسز زیادہ ہونے کی وجہ بتا دی

واضح رہے کہ کرونا وائرس سے دنیا بھر میں 3,138,413 افراد متاثر اور 217,985 افراد ہلاک ہو چکے ہیں جب کہ 955,824 افراد وائرس سے صحت یاب ہوئے ہیں، گزشتہ چار مہینوں سے وائرس کا پھیلاؤ تیزی سے جاری ہے اور 210 ممالک اور مختلف علاقے اس کی لپیٹ میں آ چکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں