The news is by your side.

Advertisement

کورونا وائرس : بھارتی پولیس افسر پر شدید تنقید، وجہ کیا بنی

آندھرا پردیش : بھارت میں پولیس نے عوام تک آگہی پیغام پھیلانے کیلئے انوکھا طریقہ کار اختیار کیا ہوا ہے،  پولیس اہلکار  نےکرونا وائرس سے مشابہ پینٹ والے گھوڑے پر سوار ہوکر آگاہی دی جسے تنقید کا نشانہ بنایا جارہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق کرونا وائرس کے پھیلاؤ سے پریشان بھارت میں بھی لاک ڈاؤن ہے، ایسے میں پولیس نے عوام تک اپنا آگاہی پیغام پھیلانے کیلئے انوکھا طریقہ کار اختیار کیا ہوا ہے۔

آندھرا پردیش کے کرنول ضلع کے پیپولی منڈل میں وہاں کے مکینوں نے گزشتہ روز ایک گھوڑے پر سوار پولیس افسر سب انسپکٹر ماروتی شنکر کو دیکھا۔

اس کی خاص بات یہ تھی کہ یہ پولیس اہلکار کرونا وائرس کی تصویروں سے رنگے ہوئے ایک گھوڑے پر سوار تھا اور لوگوں کو کرونا وائرس سے بچاؤ سے متعلق احتیاطی تدابیر سے آگاہ کررہا تھا۔

اس حوالے سے بھارتی میڈیا کا کہنا ہے کہ پولیس کی جانب سےاس  اقدام پر عوامی حلقوں کی جانب سے تنقید کی جارہی ہے،  سوشل میڈیا پر صارفین کا کہنا ہے کہ کہ یہ جانوروں پر ظلم کے مترادف ہے۔

گھوڑے پر وائرس کی شکل سے مشابہ پینٹنگ پر سب انسپکٹر ماروتی شنکر نے بتایا کہ دیہات میں لوگوں کو سیل فون اور ٹیلی ویژن تک آسانی سے رسائی حاصل نہیں ہے  لہذا اس گھوڑے کو وائرس کی علامتی شکل کے طور استعمال کیا گیا تھا تاکہ وہ اس کے بارے میں جان سکیں۔

یاد رہے کہ اس سے قبل چنائی میں ایک پولیس اہلکار کو انفیکشن کے بارے میں شعور بیدار کرنے کے لئے کورونا وائرس کی شکل سے مشابہ ہیلمٹ پہنے دیکھا گیا تھا۔

اس کے علاوہ پولیس افسر مختلف علاقوں میں شہریوں کی بوریت دور کرنے اور انہیں ترغیب دینے کیلئے مختلف گانے گا کر انہیں گھروں میں رہنے کیلئے زور دے رہے ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں