The news is by your side.

Advertisement

کورونا وائرس : عمان میں کارکنوں کے حقوق کے تحفظ کے لئے نیا منصوبہ

مسقط : حکومت عمان نے ملازم پیشہ افراد کیلئے کورونا وائرس سے ہونے والی مالی مشکلات کے تدارک کیلئے منصوبہ بنانے کا فیصلہ کیا ہے جس کیلئے تجاویز پر غور کیا جارہا ہے۔

مجلس الشوریٰ کی یوتھ اینڈ ہیومن ریسورس کمیٹی کے سربراہ یونس بن علی المندھاری نے کہا ہے کہ وبائی امراض، تیل کی کم قیمتوں اور مزدوروں پر اس کے نتیجے میں ہونے والے اثرات کے سبب قوانین میں تبدیلیوں کی اشد ضرورت ہے۔

ان کارکنوں کے مناسب معاوضے جو کوویڈ19 کے معاشی اثرات کی وجہ سے ختم کردیئے گئے ہیں اور ملازمت پیشہ حاملہ خواتین کی چھٹیوں سے متعلق لیبر قوانین میں تبدیلیاں کی جانی چاہئیں۔

کمیٹی کے سربراہ یونس بن علی المندھری نے مزید کہا کہ ان حالات میں کارکنوں اور آجروں کو بہت ساری پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑا ہے، جس کے باعث بہت سارے مسائل جنم لے رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ہم نے اس مسئلے کو حل فراہم کرنے کے لئے متعلقہ حکام سے تبادلہ خیال کیا ہے اور گزشتہ مہینے میں ہم نے یہ رپورٹ مجلس الشوریٰ کو پیش کی جس نے اس کی منظوری فراہم کی اور اس کو مطلوبہ سفارشات کے ساتھ وزراء کونسل کو ارسال کریں گے۔

2014میں نئے مزدور قانون کا ایک مسودہ وزراء کونسل کو پیش کیا گیا جس کی تشکیل میں تین جماعتوں نے شرکت کی، وزارت افرادی قوت ، کارکنان اور کمپنیاں، عمانی لیبر یونین اور بین الاقوامی لیبر آرگنائزیشن بھی اس کی تدوین میں شامل تھیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں