The news is by your side.

Advertisement

کرونا کی تشخیص، کتوں کی خدمات لینے پر غور

لندن: برطانوی ماہرین نے کہا ہے کہ مستقبل میں کرونا کی تشخیص کے لیے کتوں کی خدمات لی جائیں گی۔

برطانوی میڈیا رپورٹ کے مطابق لندن اسکول آف ہائی جین اینڈ ٹروپیکل میڈیسن کے ماہرین نے کرونا کی تشخیص کے حوالے سے ہونے والے ٹیسٹ کا مطالعہ کیا۔

ماہرین کا کہنا تھا کہ ہمیں یقین ہے کہ کتے کرونا وائرس کے مریض کو سونگھ کر مرض کی تشخیص کرسکیں گے کیونکہ متاثرہ شخص میں ایک مخصوص بو ہوتی ہے جو انسان نہیں مگر کتے سونگھ سکتے ہیں۔

ماہرین کا کہنا تھا کہ ’ملیریا کے حوالے سے تحقیقات میں ثابت ہو چکا ہے کہ کتے سونگھ کر انتہائی درستگی سے بیماری کا معلوم کرنے کی صلاحیت رکھتے ہیں، علاوہ ازیں نظامِ تنفس کی دیگر بیماریوں کی تشخیص کے لیے بھی کتوں کے سونگھنے کا تجربہ کامیاب رہا ہے‘۔

مزید پڑھیں: صرف 15 منٹ میں کرونا وائرس کی تشخیص ممکن

برطانوی ماہرین کا کہنا تھا کہ ماضی کو دیکھتے ہوئے ہم اس بات کی امید رکھتے ہیں کہ مستقبل میں کرونا وائرس کی تشخیص کتوں کی مدد سے ممکن ہوگی‘۔

میڈیکل ڈی ٹیکشن ڈاگز کی چیف ایگزیکٹیو آفیسر کلیئر گیسٹ کا کہنا تھا کہ ہم کتوں کو کرونا کے مریض سونگھ کر وائرس کی تشخیص کرنے کی تربیت دینے کا سوچ رہے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: حکومت کا کرونا وائرس کی تشخیصی صلاحیت بڑھانے کیلئے بڑا فیصلہ

انہوں نے کہا کہ اگر ہمیں اجازت ملتی ہے تو ہم کتوں کو 6 ماہ میں تربیت دے سکتے ہیں جس کے بعد کتوں کے ذریعے ہی کرونا کے مریضوں کے ٹیسٹ کیے جاسکیں گے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں