The news is by your side.

Advertisement

کرونا وائرس ، جزوی لاک ڈاؤن سےمتاثرہ شہریوں کے لئے سندھ حکومت کا بڑا فیصلہ

کراچی : سندھ حکومت نے ضرورت مند افراد کے لئے صوبے بھر میں مفت راشن تقسیم کے لیے ہیلپ لائن بنانے کا فیصلہ کرلیا ہے، ہیلپ لائن پر رجسٹریشن کے بعد شہریوں کے گھروں تک ایک ماہ کا راشن پہنچایا جائےگا۔

تفصیلات کے مطابق سندھ حکومت نے کرونا سے نمٹنے اور جزوی لاک ڈاؤن سے متاثرہ شہریوں کے لیے اقدامات کرتے ہوئے صوبے بھر میں مفت راشن تقسیم کے لیے ہیلپ لائن بنانے کا فیصلہ کرلیا ہے۔

اس سلسلے میں تمام ڈویژنل ہیڈکوارٹرز میں راشن ویئرہاؤس بنائےجائیں گے اور ان ویئرہاؤسز کے زریعے راشن بیگز اضلاع اورگھروں تک پہنچائے جائیں گے، راشن ہیلپ لائن پر ضرورت مند افراد راشن کے لیے رجسٹریشن کرائیں گے۔

رجسٹریشن کے بعد شہریوں کے گھروں تک ایک ماہ کاراشن پہنچایا جائےگا ، راشن تقسیم کی نگراں کمیٹی راشن بیگ دینے کے بعدگھروں پر مخصوص نشان لگائے گی۔

سندھ حکومت نے کرونا ٹیسٹنگ کی استعداد بڑھانے کا بھی فیصلہ کیا ہے ، مزید ٹیسٹنگ کٹس کےساتھ مشینری،تربیت یافتہ عملہ مقرر کیاجائےگا ، پہلےمرحلے میں 20 لاکھ خاندانوں کو ایک ماہ کا راشن دیاجائےگا ، مخیرحضرات،این جی اوز بھی راشن کی تقسیم میں سندھ حکومت کی معاونت کریں گے۔

دوسری جانب پی ڈی ایم اے نے بڑے پیمانے پر رضاکاروں کی رجسٹریشن شروع کردی ، رجسٹرڈ رضاکار پی ڈی ایم اےکےتحت مختلف مقامات پر خدمات انجام دیں گے، رضاکاروں کوقرنطینہ،آئسولیشن ودیگرمقامات پرمعاونت کے لیے رکھا جائےگا۔

کروناوائرس کیخلاف جنگ میں سندھ حکومت کے مثبت اقدامات کے باعث پی ڈی ایم اےسندھ کےساتھ سماجی خدمت کےلیے1200افرادنےرجسٹریشن کرالی ہے ، پی ڈی ایم اے نے اپیل کی ہے کہ حالات کے مقابلے کے لیے سندھ حکومت کا ساتھ دیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں