site
stats
سائنس اور ٹیکنالوجی

موٹر سائیکل سواروں کی زندگی بچانے والا اسمارٹ‌ ہیلمٹ

موٹر سائیکل کی سواری کے دوران ہیلمٹ نہ پہننا ایک خطرناک عمل ہے جو سوار کو کوئی معمولی سا دھکہ لگنے کی صورت میں بھی سر کو زخمی کر کے موت کے منہ میں پہنچا سکتا ہے۔

تاہم بعض اوقات کسی خطرناک ایکسڈینٹ کی صورت میں ہیلمٹ بھی جان نہیں بچا سکتا۔

اسی خطرے سے حفاظت کے لیے ماہرین نے موٹر سائیکل سواروں کے لیے ایسی لائٹ تیار کرلی ہے جو ان کے ہیلمٹ کے ساتھ جڑ کر ان کی حرکت کے بارے میں دیگر ڈرائیورز کو آگاہ کرتی ہے جس سے وہ کسی حادثے سے محفوظ رہتے ہیں۔

موبائل ایپ سے منسلک یہ لائٹ کسی حادثے کی صورت میں ایمرجنسی کال بھی کرتی ہے۔

ہیلمٹ کی پشت سے منسلک کی جانے والی سرخ رنگ کی یہ لائٹ اس وقت جل اٹھتی ہے جب موٹر سائیکل سوار ایمرجنسی بریک لگائے یا موٹر سائیکل کی رفتار آہستہ کرے۔

اس سے موٹر سائیکل کے پیچھے آنے والی گاڑیوں کے ڈرائیورز محتاط ہوجاتے ہیں یوں کسی حادثے سے بچا جاسکتا ہے۔

اسے استعمال کرنے والے کے لیے ضروری ہے کہ وہ اس کی ایپلی کیشن میں اپنی میڈیکل ہسٹری اور قریبی احباب کے نمبرز محفوظ کردے تاکہ کسی حادثے کی صورت میں ایپ خود کار طریقے سے نہ صرف سوار کے قریبی افراد کو حادثے سے آگاہ کرے بلکہ مطلوبہ طبی امداد کے لیے بھی کال کرے۔

اس لائٹ کو صرف موٹر سائیکل سواری کے لیے ہی نہیں بلکہ دیگر مہمات کے دوران بھی استعمال کیا جاسکتا ہے جیسے گھڑ سواری، اسنو بورڈنگ یا ہوور بورڈنگ۔ یہ لائٹ کسی بھی قسم کے ہیلمٹ سے باآسانی منسلک ہوسکتی ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top