The news is by your side.

Advertisement

سی ٹی ڈی کے پنجاب بھرمیں انٹیلی جنس بیسیڈ آپریشنز، 3 دہشت گرد ہلاک ، 4 گرفتار

لاہور : کاؤنٹر ٹیررزم ڈیپارٹمنٹ نے پنجاب بھر انٹیلی جنس بیسیڈ آپریشنز کے دوران 3 دہشت گردوں ہلاک اور 4 کو گرفتار کرلیا، گرفتار دہشت گردوں کا تعلق کالعدم تنظیم سے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق کاؤنٹر ٹیررزم ڈیپارٹمنٹ نے پنجاب بھرمیں 22انٹیلی جنس بیسیڈآپریشنز کئے اور کارروائیوں کے دوران 3 دہشت گرد ہلاک اور 4 کو گرفتار کرلیا گیا۔

ترجمان کا کہنا ہے کہ سی ٹی ڈی نے پاکپتن میں کارروائی کرکے3دہشت گردوں کوہلاک کیا، ہلاک دہشت گردوں میں سےایک کی شناخت منظور احمد کے نام سے ہوئی جبکہ ان کے قبضے سے 2دستی بم اور کلاشنکوف ودیگر اسلحہ برآمد ہوا۔

سی ٹی ڈی نے بتایا کہ چنیوٹ سے کالعدم ٹی ٹی پی کا دہشت گرد گرفتار کیا گیا ہے ، دہشت گرد کی شناخت عبدالرحیم مکی کے نام سےہوئی ، دہشت گرد سے 1100گرام بارودی مواد اور بم بنانے کا سامان برآمد ہوا۔

آپریشن میں سی ٹی ڈی نے ساہیوال میں کالعدم ٹی ٹی پی سےتعلق رکھنے والے دہشت گرد غفار کو گرفتار کرکے دستی بم اور بم بنانےکادیگر سامان برآمد کرلیا۔

ترجمان کے مطابق راولپنڈی سے کالعدم ٹی ٹی پی کے رحیم اکبر کو گرفتار کیاگیا، دہشتگرد فرقہ وارانہ فسادکی کوشش کررہاتھا، اس کے قبضے سے اشتعال انگیر پمفلٹس برآمد ہوئے۔

سی ٹی ڈی نے ملتان سے کالعدم تنظیم سے تعلق رکھنے والے حسن رضا کو گرفتار کیا ، گرفتار دہشتگرد فرقہ وارانہ فسادات پھیلانے کی کوشش کررہاتھا۔

حکام نے بتایا سی ٹی ڈی نے گرفتار افراد کے خلاف مقدمہ درج کرلیا ہے اور تفتیش جاری ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں