The news is by your side.

Advertisement

پنجاب میں پہلی بار ثقافتی پالیسی منظور

لاہور: صوبہ پنجاب میں تاریخ کی پہلی ثقافتی پالیسی منظور کرلی گئی، وزیر اعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار کا کہنا ہے کہ ثقافتی سرگرمیوں کے ذریعے امن اور بھائی چارے کو فروغ دیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق ثقافتی سرگرمیوں کو فروغ دینے کے لیے وزیر اعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار کی ہدایت پر پنجاب کی تاریخ کی پہلی ثقافتی پالیسی منظور کرلی گئی۔

اس حوالے سے وزیر اعلیٰ عثمان بزدار سے صوبائی وزیر ثقافت خیال احمد کاسترو کی ملاقات ہوئی، خیال احمد نے عثمان بزدار کو پہلی ثقافتی پالیسی 2021 پیش کی۔

وزیر اعلیٰ کا کہنا تھا کہ پنجاب کی ثقافتی پالیسی پیش کرنے کا اعزاز ہماری حکومت کو حاصل ہوا، ثقافتی پالیسی کے تحت فنکاروں کو سوشل سیفٹی نیٹ ورک میں لایا جائے گا۔ ثقافتی سرگرمیوں کے ذریعے امن اور بھائی چارے کو فروغ دیا جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ ثقافتی پالیسی کے تحت صوبے میں فلم اکانومی کو فروغ ملے گا، بیروزگار فنکاروں کے لیے نئے مواقع پیدا ہوں گے، پنجاب میں فلم کی بحالی کے لیے اقدامات ممکن ہوں گے۔

وزیر اعلیٰ کا مزید کہنا تھا کہ پنجاب کی ثقافت دنیا بھر میں پاکستان کی پہچان بن رہی ہے، قدیم ترین مستند 4 ثقافتی ورثے پنجاب میں شامل ہیں۔ ادب، ثقافت، تھیٹر اور لوک موسیقی پنجاب کی پہچان ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں