The news is by your side.

Advertisement

کسٹمز کی وردی پہن کر برتن دھونے پر مجبور ہیں: اہلکاروں کی وزیر اعظم سے شکایت

اسلام آباد: عوامی شکایات کے ازالے کے لیے بنائی جانے والی ایپ پاکستان سٹیزن پورٹل پر کسٹمز اہلکار نے اپنے افسران کے خلاف شکایت کردی۔ اہلکاروں کا کہنا ہے کہ ہم کسٹمز کی وردی پہن کر برتن دھونے اور کچن میں کام کرنے پر مجبور ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان سٹیزن پورٹل میں اپنی نوعیت کی انوکھی درخواست درج کروا دی گئی۔ کسٹم اہلکار نے اپنے اعلیٰ افسران کے خلاف وزیر اعظم کو شکایت لگا دی۔

کسٹم اہلکاروں نے اپنی شکایت میں کہا ہے کہ ہمیں تربیت دینے کے بعد تربیت کے مطابق کام لینے کے بجائے چائے بنانے پر لگا دیا گیا، ہمیں سارا دن ذاتی ملازم بنا کر گھروں میں کام پر لگا دیا گیا ہے۔

درخواست گزار نے اپنی شکایت میں کہا ہے کہ وہ کسٹم ہاؤس اسلام آباد میں 21 گریڈ کے افسر کے ساتھ ہیں، کسٹمز کی وردی پہن کر برتن دھوتے ہیں اور کچن میں کام کرتے ہیں۔

وزیر اعظم کو بھیجی گئی درخواست ممبر کسٹمز کے ذریعے چیف کلیکٹر کسٹمز تک پہنچا دی گئی ہے۔

خیال رہے کہ پاکستان سٹیزن پورٹل کا آغاز عوامی شکایات کے ازالے کے لیے گزشتہ برس اکتوبر میں کیا گیا تھا، پورٹل پر وزرا اور حکومت کے خلاف آن لائن شکایات درج کروائی جاسکتی ہیں۔

وزیر اعظم عمران خان نے پاکستان سٹیزن پورٹل کی افتتاحی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ ’یہ ہے نیا پاکستان کیونکہ اب حکومت عوام کو جواب دہ ہوگی‘۔

دسمبر میں جاری کردہ اعداد و شمار کے مطابق 2 ماہ کے قلیل عرصے میں پورٹل پر رجسٹرڈ افراد کی تعداد 6 لاکھ سے تجاوز کر گئی۔ پورٹل کو 2 ماہ میں 2 لاکھ 29 ہزار 6 سو 67 شکایات موصول ہوئیں۔

پورٹل پر موصول ہونے والی شکایات میں سے 1 لاکھ سے زائد شکایات کا ازالہ کیا جاچکا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں