عمران خان ہر معاملے میں‌ بھاگنے کے ماسٹر ہیں، لیگی رہنما
The news is by your side.

Advertisement

عمران خان ہر معاملے میں‌ بھاگنے کے ماسٹر ہیں، لیگی رہنما

اسلام آباد: مسلم لیگ ن کے رہنماؤں نے کہا ہے کہ وزیراعظم کا نام پاناما پیپرز میں کہیں نہیں، آئی سی آئی جے بھی ان کا نام فہرست سے خارج کرچکی ہے پھر بھی وزیراعظم نے جواب داخل کرادیا ہے دیگر فریقین کا جواب بھی جمع کرادیں گے، ہم کہیں نہیں بھاگے عمران خان ہر معاملے مٰیں بھاگ جاتے ہیں وہ بھاگنے کے ماسٹر ہیں۔

یہ بات مسلم لیگ ن کے رہنمائوں نے اسلام آباد میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہی۔ پریس کانفرنس میں وزیر مملک برائے انفارمیشن ٹیکنالوجی انوشہ رحمان، بیرسٹر سیف اور لیگی رہنما دانیال عزیز موجود تھے۔

انوشہ رحمان نے کہا کہ وزیراعظم پر لگائے گئے الزامات کا کوئی ثبوت نہیں،ان کا نام پاناما پیپرز میں کہیں نہیں،سپریم کورٹ میں منتخب وزیراعظم کا جواب داخل کرادیا گیا ہے۔

دانیال عزیز نے کہا کہ عمران خان ہر معاملے میں بھاگنے کے ماہر ہیں،خان صاحب سے پوچھا جائے کہ آپ کو ایک دم کیسے یاد آیا کہ آپ کو سپریم کورٹ جانا ہے ، اس سے پہلے کیوں بھول گئے تھے؟۔

انہوں نے کہا کہ پہلے خان صاحب نے شور کیا تھا کہ وزیراعظم پارلیمنٹ میں آئیں اور جواب دیں، زیراعظم نے 22 اپریل کو کمیشن کی تشکیل کے لیے خط لکھا بعدازاں پارلیمنٹ میں پیش ہوئے وہاں خان صاحب نے کھڑے ہو کر پاناما لیکس کے متعلق وزیراعظم سے سوالات کیوں نہیں کیے؟

انہوں نے کہا کہ الزامات کا مفصل جواب بنانے میں وقت لگتا ہے اس لیے مزید وقت طلب کیا، ہم کہاں،آپ بھاگنے والے ہیں، اگر سوالات تھے تو پارلیمنٹ میں کھڑے ہوکر ہم سے پوچھتے؟ آپ تو نجم سیٹھی کا بھی جواب دینے کے لیے تیار نہیں تھے؟

انہوں نے مزید کہا کہ انویسٹی گیٹو جرنلزم کی عالمی تنظیم آئی سی آئی جے نے وزیراعظم کا نام اپنی فہرست سے نکال دیا، ہمارا جو موقف پہلے دن تھا وہی آج بھی ہے، تحریک انصاف ہر معاملے میں بھاگ جاتی ہے، تحریک انصاف 35 پنکچر والے الزامات بھی ثابت نہ کرسکی،انتخابی بے ضابطگیوں کے متعلق فیصلے پر بھی عمران خان بھاگ گئے،عمران خان ہر معاملے میں بھاگنے کے ماسٹر ہیں۔

بیرسٹر سیف اللہ نے کہا کہ وزیراعظم کے جواب میں تمام حقائق واضح کردیے ہیں ،دیگر فریقین کا جواب بھی جلد جمع کرادیا جائےگا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں