The news is by your side.

Advertisement

صوبائی وزیر امتیاز شیخ کے بنگلے سے لاش برآمد

شکارپور: صوبائی وزیر توانائی سندھ امتیاز شیخ کے بنگلے سے لاش برآمد ہو گئی، جسے پوسٹ مارٹم کے لیے سول اسپتال منتقل کر دیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق شکارپور میں سندھ کے وزیر توانائی کے بنگلے سے ایک لاش ملی ہے، پولیس کا کہنا ہے کہ لاش کو سول اسپتال منتقل کیا گیا ہے جہاں اس کا پوسٹ مارٹم کیا جائے گا۔

پولیس کے مطابق متوفی کام کے سلسلے میں بنگلے پر گیا تھا، جہاں اس کی موت واقع ہو گئی، متوفی باتھ روم میں مردہ پایا گیا تھا۔ ترجمان شیخ ہاؤس کا کہنا تھا کہ باتھ روم کا دروازہ توڑا گیا تو متوفی اندر مردہ حالت میں پڑا ہوا تھا۔

پولیس کا کہنا ہے کہ موت کی وجہ جاننے کے لیے تفتیش کی جا رہی ہے، حتمی وجہ پوسٹ مارٹم رپورٹ ملنے کے بعد ہی سامنے آئے گی۔

سندھ پولیس کے کچھ افسران حکومت کے خلاف سازش کررہے ہیں، امتیاز شیخ

واضح رہے کہ سندھ میں حکومت اور آئی جی کے درمیان تنازع اپنے عروج پر پہنچ چکا ہے، ایک ماہ قبل زور پکڑنے والے اس تنازع سے متعلق صوبائی وزیر امتیاز شیخ نے بھی سخت بیان جاری کیا تھا، ان کا کہنا تھا کہ پولیس کے کچھ افسران سندھ حکومت کے خلاف سازش کر رہے ہیں۔

ان کا مؤقف تھا کہ صوبے میں مشاورت کے بغیر کوئی ٹرانسفر پوسٹنگ نہیں ہو رہی ہے، پولیس تبادلے ایک ایسا معاملہ ہے جس پر ملک میں کہیں بھی بات نہیں ہوتی، پنجاب میں 5 آئی جی ٹرانسفر ہو گئے لیکن کسی نے کچھ نہیں کہا صرف سندھ کے ساتھ اس طرح کا سلوک کیا جا رہا ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں