The news is by your side.

Advertisement

کرونا وائرس سے ہلاکتوں کی تعداد 2715 ہو گئی

بیجنگ: نئے مہلک کرونا وائرس (COVID 19) سے دنیا بھر میں ہلاکتوں کی تعداد 2715 ہو گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق نہایت مہلک وائرس کووِڈ 19 سے ہلاکتوں کی تعداد 2 ہزار 715 تک پہنچ گئی ہے، گزشتہ چوبیس گھنٹوں میں چین کے اندر مزید 52 افراد وائرس کا شکار ہو کر ہلاک ہو گئے۔

زیادہ ہلاکتیں چین ہی میں ہوئی ہیں جہاں سے یہ وائرس پھیلنا شروع ہوا، دنیا بھر میں وائرس سے متاثرہ افراد کی تعداد بھی 80 ہزار سے بڑھ گئی ہے، چینی حکام کا کہنا ہے کہ چین میں وائرس سے متاثرہ افراد کی تعداد 78 ہزار 64 ہو گئی، گزشتہ روز کرونا وائرس کے مزید 406 کیس سامنے آئے ہیں، تاہم گزشتہ روز متاثرہ 2422 افراد صحت یابی کے بعد اسپتالوں سے ڈسچارج بھی کیے گئے جو ایک اہم کامیابی سمجھی جاتی ہے، کیوں کہ وائرس سے مریض صحت یاب ہونا شروع ہو گئے ہیں۔

کرونا وائرس نے مشن امپاسیبل 7 کی شوٹنگ بھی رکوا دی

ادھر اٹلی میں کرونا وائرس سے ہلاک افراد کی تعداد11 ہو گئی ہے، الجزائر میں بھی وائرس کے پہلے کیس کی تصدیق ہو گئی ہے، متاثرہ شخص اٹلی کا باشندہ ہے، حال ہی میں الجزائر پہنچا تھا۔ اٹلی کے بعد کئی دیگر یورپی ممالک نے کرونا وائرس کے پہلے مریضوں کا اعلان کر دیا ہے، جس کا تعلق اٹلی سے جوڑا جا رہا ہے، آسٹریا، کروشیا اور سوئٹزر لینڈ کا کہنا ہے کہ متاثرہ افراد اٹلی گئے تھے، الجیریا اور افریقا کے مریضوں کے بارے میں بھی معلوم ہوا ہے کہ وہ اٹلی گئے تھے، خیال رہے کہ اٹلی میں کیسز کی تعداد 300 ہو چکی ہے۔

امریکی حکام نے کہا ہے کہ جنوبی کوریا میں تعینات امریکی فوجی میں کرونا وائرس کی تصدیق ہوئی ہے۔ لاطینی امریکا میں سامنے آنے والے پہلے کرونا وائرس کے مریض کے بارے میں معلوم ہوا کہ وہ برازیل کا رہایشی ہے اور حال ہی میں اٹلی سے لوٹا تھا، جنوبی کوریا میں وائرس سے 10 افراد ہلاک ہو چکے ہیں جب کہ 1000 افراد متاثر ہیں۔

سوئٹرزلینڈ میں بھی پہلے کرونا وائرس کی تصدیق کی گئی ہے، وائرس کے خدشے کے پیش نظر سان فرانسسکو میں میئر نے ایمرجنسی نافذ کر دی، کینیڈا نے چین کے لیے پروازوں پر پابندی میں توسیع کر دی، ہانگ کانگ میں وائرس کے مریضوں کی تعداد 85 ہو گئی، ایرانی نائب وزیر صحت بھی کرونا وائرس سے متاثر ہو چکے ہیں، اسپین میں وائرس سے 9 افراد متاثر ہوئے، فرانس میں 14، امریکا میں 57 کیسز رپورٹ ہوئے، دنیا کے 37 ممالک میں 80 ہزار سے زائد افراد کرونا وائرس کا شکار ہو چکے ہیں۔ وائرس کے باعث امریکا، جنوبی کوریا کی مشترکہ فوجی مشقیں منسوخ ہونے کا بھی امکان ہے، دوسری طرف خطرے کے باوجود یورپی یونین نے سرحدیں کھلی رکھنے کا فیصلہ کر لیا ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں