The news is by your side.

Advertisement

اسلام آباد میں 24 گھنٹوں میں مزید 205 افراد میں ڈینگی کی تصدیق

اسلام آباد: وفاقی دارالحکومت میں ڈینگی وائرس کے وار جاری ہیں، گزشتہ 24 گھنٹوں میں مزید 205 افراد میں ڈینگی کی تصدیق کی گئی۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں گزشتہ چوبیس گھنٹوں میں مزید دو سو سے زاید مصدقہ ڈینگی کیسز سامنے آ گئے، ذرایع کا کہنا ہے کہ سرکاری اسپتالوں میں ڈینگی کے 146 مصدقہ کیس رپورٹ ہوئے۔

اسلام آباد کے سرکاری اسپتالوں میں ڈینگی کے 181 مریض زیر علاج ہیں، جب کہ نجی اسپتالوں میں ڈینگی کے 83 مریض داخل ہیں۔

ذرایع نے بتایا ہے کہ اسلام آباد کے اسپتالوں میں زیر علاج 12 مریضوں کی حالت اس وقت تشویش ناک ہے۔

دوسری طرف انسداد ڈینگی کے لیے معاون خصوصی ڈاکٹر ظفر مرزا کے ہنگامی دورے بھی جاری ہیں، انھوں نے اسپرے ٹیموں کو ہدایت کی کہ ڈینگی کی نشان دہی والے علاقوں میں فوری اسپرے کریں، اور بلا تفریق مچھروں کی افزایش کی جگہوں کا خاتمہ کریں۔

یہ بھی پڑھیں:  ڈینگی وائرس: 9 ماہ پر مشتمل ایک اور سرکاری رپورٹ تیار، کیسز کی تعداد 11 ہزار سے بڑھ گئی

آج وزیر اعلیٰ پنجاب نے بھی سرگودھا کمشنر آفس میں ایک اجلاس میں کہا انسداد ڈینگی مہم میں کوتاہی نظر آئی تو کسی کو نہیں چھوڑوں گا۔

ادھر ٹوبہ ٹیک سنگھ میں ڈینگی کے 2 کیسز سامنے آئے ہیں، سی ای او ہیلتھ کے مطابق ڈی ایچ کیو اسپتال میں زیر علاج دونوں مریض راولپنڈی میں ڈینگی بخار میں مبتلا ہوئے۔

ملتان سمیت جنوبی پنجاب میں بھی ڈینگی کے وار جاری ہیں، ڈینگی میں مبتلا 4 نئے مریض نشتر اسپتال میں داخل کیے گئے، نشتر اسپتال کے آئسولیشن وارڈ میں 15 مریض زیر علاج ہیں، جن میں 9 میں ڈینگی کی تصدیق ہو چکی ہے۔

وزیر اطلاعات پنجاب میاں اسلم اقبال نے کہا کہ لاہور میں ڈینگی سے متعلق 78 لاکھ گھروں کو چیک کیا گیا ہے، لاہور میں 40 ہزار سے زاید جگہوں پر لاروے کی نشان دہی کی گئی، جنوری 2019 سے 81 کیسز لاہور میں ہوئے، 667 بیڈ ڈینگی کے مریضوں کے لیے مختص کر دیے گئے ہیں، لاہور میں ڈینگی کنٹرول ہے، کوئی ہلاکت نہیں ہوئی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں