site
stats
سندھ

کراچی کے مسائل کے حل کے لیے دس ارب ناکافی ہیں، ارشد وہرہ

کراچی : ڈپٹی میئر کراچی ارشد وہرہ نے کہا ہے کہ شہر قائد کے مسائل صرف دس ارب روپے سے حل نہیں ہوسکتے یہ اونٹ کے منہ میں زیرہ کے مترادف ہے۔

بچوں کے عالمی دن کے موقع پرچڑیا گھر کے دورے کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ کراچی کے لیے دس ارب کا بجٹ ناکافی ہے ایسے کئی پیکجز ہونے چاہیے جس کے بعد کراچی جیسے بڑے مسائل حل کرنے میں مدد گار ہو سکتا ہے۔

انھوں نے کہا کہ کراچی کا 12 ہزار ٹن کچرا ہے جو گزشتہ 8 سالوں سے جمع ہوا ہے امید ہے فروری کے درمیان میں کچرا اُٹھانے والی مشینری چین سے کراچی آجائے گی جس کا بعد کراچی کو کچرے سے پاک شہر بنایا جا سکے گا۔

انھوں نے مزید کہا کہ چڑیا گھر کے ترقیاتی کاموں کے لیے پچاس کروڑ کی سمری منظور ہوئی ہے جن سے نئے جانور جلد لائے جائیں گے جس سے چڑیا گھر کی اہمیرت مزید بڑھ جائے گی اور نئی تزین و آرائش کے بعد چڑیا گھر کو جدید خطوظ پر استوار کیا جائے گا۔

ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ میں بھی اپنے والدین کے ساتھ چڑیا گھر آیا کرتا تھا اس لیے اس جگہ سے میری یادیں وابستہ ہیں اس موقع پر ڈپٹی میئر نے ریل گاڑی میں بیٹھ کر چڑیا گھر کی سیر کی اور چھوٹے بچوں کو پولیو کے قطرے بھی پلائے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top