The news is by your side.

Advertisement

ڈی جی آئی ایس پی آر کا پاکستان پولیس کے شہدا کو بھرپور خراج عقیدت پیش

راولپنڈی : ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل بابر افتخار نے پاکستان پولیس کے شہدا کو بھرپورخراج عقیدت پیش کرتے ہوئے کہا کہ فرض کی ادائیگی میں پولیس سب سے پہلے پہنچتی ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے ڈائریکٹر جنرل میجر جنرل بابر افتخارنے یوم شہدا پولیس کے موقع پر سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر پاکستان پولیس کے شہدا کو بھرپورخراج عقیدت پیش کیا اور کہا فرض کی ادائیگی میں پولیس سب سےپہلےپہنچتی ہے۔

خیال رہے ملک میں جرائم کے خاتمے اور امن برقرار رکھنے میں پولیس فورس کا کردار بنیادی اہمیت کا حامل ہے، فرائض کی انجام دہی کے دوران جانیں قربان کرنے والے اہلکاروں کو خراج عقیدت پیش کرنے کیلئے یوم شہدائے پولیس منایا جارہا ہے، اس موقع پر چھوٹے بڑے شہروں میں تقریبات کا اہتمام اور ریلیاں نکالی جارہی ہیں۔

لاہورمیں وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار،وزراکےہمراہ پولیس شہدا کی یادگارپرپہنچے، پھولوں کا نذرانہ پیش کیا اورشہداء کیلئےدعا کی ، اسلام آباد میں ایف آئی اے ہیڈ کوارٹرمیں تقریب میں ڈی جی ایف آئی اے واجد ضیا نے یادگارشہدا پر پھول چڑھائے اور فاتحہ پڑھی۔

اسی طرح کراچی پولیس چیف غلام نبی میمن نے خون کاعطیہ دیا جبکہ سینٹرل پولیس آفس میں آئی جی سندھ مشتاق احمد مہر نے یادگارشہداء پر پہنچ شہر کے مختلف مقامات پر بینرز اور شہداء کے پوسٹر لگاکرخراج عقیدت پیش کیاگیا۔

پشاورمیں آئی جی کےپی نےشہیدصفوت غیورکی قبرپرحاضری دی، ثنا اللہ عباسی کاکہناتھا کہ کے پی پولیس کی تاریخ میں جرات،بہادری اور قربانیوں کی داستان رقم ہہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں