The news is by your side.

Advertisement

یو اے ای؛ اونچی آواز میں میوزک بجانے والوں کی شامت آگئی

ابوظہبی: متحدہ عرب امارات میں گاڑی میں اونچی آواز سے میوزک بجانے پر 400 درہم جرمانے کے ساتھ ساتھ 4 بلیک پوائنٹس بطور سزا دیے جائیں گے۔

اماراتی میڈیا کے مطابق ایسے ڈرائیور جو گاڑیوں میں اونچی آواز میں موسیقی سنتے ہیں اور اس گرجنے والی آواز سے اردگرد کے افراد کو پریشان کرتے ہیں انہیں اب بخشا نہیں جائے گا۔

خصوصاً ڈرائیونگ کرتے ہوئے یا پھر رہائشی علاقوں میں میوزک کی گونج سے آنے والی شکایت پر فوری ایکشن لیا جائے گا، ڈرائیور کو 400 درہم جرمانہ کیا جائے گا اور ساتھ ہی 4 بلیک پوانٹس دیے جائیں گے۔

پولیس کا کہنا ہے کہ کچھ رہائشیوں کی جانب سے شکایات موصول ہوئی تھیں کہ گاڑیوں میں گونجے والی میوزک کی اونچی آواز سے ان کے معمولات زندگی میں خلل پڑتا ہے اور انہیں پریشانیوں کا سامنا رہتا ہے ، ان شکایات کی روشنی میں جرمانے تجویز کیے گئے ہیں۔

وفاقی ٹریفک قوانین کی دفعہ 20 کے تحت ڈرائیونگ کے دوران اونچی آواز سے میوزک بجانے والے پر 2 ہزار درہم اور 12 بلیک پوائنٹس کا جرمانہ عائد ہوتا ہے کیونکہ قانون کی اس خلاف ورزی سے سڑک پر چلنے والی دیگر گاڑیوں اور رہائشی علاقوں کے قریب سے گزرنے سے پریشان کن صورتحال پیدا ہوتی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں